جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

ساماندهی ۱۸۰هزار بیمار روانی مزمن

دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۵
کد مطلب: 392952
هاشمی با اشاره به اینکه در دهه گذشته ۱۸۰ هزار بیمارروانی مزمن توسط سازمان بهزیستی کشور ساماندهی شدند گفت : بیشتر هزینه های نگهداری این افراد توسط خیرین تامین می شود.
به گزارش جهان؛ همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، گفت : یکی از اقدامات شاخص سازمان بهزیستی کشور در دهه گذشته ساماندهی ۱۸۰ هزار بیمار روانی مزمن است که این افراد در مراکز خیریه وابسته به این سازمان نگهداری می شوند.

وی ادامه داد: هزینه ی نگهداری این افراد ماهیانه مبلغ یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است که ۳۵۰ هزار تومان آن از محل دریافت یارانه های دولت تامین شده و مابقی از طریق مشارکتهای مردمی و کمک خیرین رفع می گردد.

هاشمی افزود: سازمان بهزیستی کشور ضمن ساماندهی این افراد آنها را توانمند ساخته به طوریکه بیشتر محصولات تولیدی آنها به کشورهای اروپایی از جمله بلژیک صادر می شود.

وی خاطر نشان کرد: سازمان بهزیستی کشور در راستای توسعه خدمات با تکیه بر ظرفیت‌های موجود و کمکهای مردمی برنامه های ویژه برای ارائه خدمات خود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *