پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

پخش مستند سینمای ایران از شبکه چینی

دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب: 458652
درپی مذاکرات انجام شده و اخذ توافق مدیران شبکه بین المللی CCTV چین توسط اداره کل همکاری های بین الملل سازمان سینمایی،این شبکه ،به تازگی مستند جامعی از سینمای ایران پخش کرد.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، در مهر ماه سال جاری شبکه بین المللی cctv چین که به زبان انگلیسی در سراسر اروپا و آمریکای شمالی و همچنین آسیا پخش می شود، مستند جامعی از سینمای ایران تهیه و روی آنتن فرستاد.

این مستند دربرگیرنده زیرساخت های سینمای ایران شامل: شهرک های سینمایی،استودیوهای فیلمسازی،موسسات تابعه سازمان سینمایی و اهداف و ماموریت های هر یک از آنها،پردیس های سینمایی در دست ساخت و بهره برداری و ... می شود.

"آرش امینی" مدیرکل امور جشنواره ها و همکاری های بین الملل در توضیح این خبر به سایت سازمان سینمایی گفت: این مجموعه مستند به همت و دعوت اداره کل همکاری های بین الملل سازمان سینمایی،توسط شبکه CCTVچین تولید و در سه هفته متوالی ( در روزهای ۱۶،۲۳و ۳۰ آبان سال جاری) پخش شد و آخرین قسمت آن نیز روز ۷ آذر از طریق این شبکه چینی روی آنتن رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *