شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

دیدار خانواده‌های بند ۳۵۰ اوین با ۴ نماینده

دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۰۸
کد مطلب: 356051
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از دیدار خانواده‌های بند ۳۵۰ اوین با ۴ نماینده مجلس خبر داد.
به گزارش جهان، مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به دیدار خود با نمایندگان خانواده‌های زندانیان بند ۳۵۰زندان اوین گفت: چهار نفر به عنوان نماینده خانواده‌های زندانیان بند ۳۵۰ زندان اوین با حضور مقابل کمیسیون امنیت ملی خواستار دیدار با آقای علی مطهری بودند که من نیز پیش آنها رفتم تا ببینم که آیا واقعاً این افراد فردی را در زندان دارند.

وی اضافه کرد: در دیدار با این افراد، آنها عنوان کردند که طی دیدارهایی که با زندانیان خود داشتند و نیز تماس‌هایی که برقرار کردند حال زندانی‌هایشان خوب بوده و هیچ مشکلی نداشتند و تنها دلیلشان برای اعتراض اخبار و شایعاتی بود که در این ارتباط مطرح بود.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: یکی از این افراد می‌گفت در آخرین تماسی که با زندانی خود داشته‌ام به من گفته است من نمی‌توانم ملاقاتی داشته باشم و تا مدت زیادی به دیدار من نیا و این دلیل آن فرد برای اظهاراتش بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *