جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

فروزنده امشب مهمان «مصیر» در شبکه یک/ برنامه‌ای با ۳ مجری متفاوت

دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب: 386959
سردبیر برنامه تلویزیونی «مصیر» گفت: اولین مهمان این برنامه گفت‌وگو محور، لطف‌الله فروزنده معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور در دولت دهم است.
به گزارش جهان، «علی ستوده‌نیا» سردبیر برنامه «مصیر» در گفت‌وگو با فارس گفت: برنامه «مصیر» ترکیبی است و تلفیقی از گزارش‌های مردمی و مستندهای مرتبط و گفت‌وگوی زنده استودیویی است. البته پس از برنامه اول که به عنوان پیش‌برنامه پخش خواهد شد، مخاطبان می‌توانند در تولید محتوا مشارکت داشته باشند.‬

وی ادامه داد: امشب اولین قسمت از این برنامه با موضوع کارایی در ادارات دولتی روی آنتن می‌رود و مهمان برنامه مصیر لطف‌الله فروزنده معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور در دولت دهم و مهمان تلفنی برنامه آقای دکتر محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس مدیریت استراتژیک و نویسنده کتاب نجات ارباب رجوع‬ است.

ستوده‌نیا عنوان داشت: اجرای این برنامه را ندا ملکی مجری برنامه آفتاب شرقی‬، ‫رضا احسان پور مجری برگزیده قند پهلو‬ و علیرضا نادعلی مجری برنامه میراث پخش شده از شبکه چهار برعهده دارند.

وی گفت: ‫این برنامه با توجه به آغاز دهه محرم به مدت ۲ هفته برنامه ندارد و پس از آن پخش «مصیر» از سرگرفته می‌شود. ‬

‬به گزارش فارس، «مصیر» که قرار است در آن به موضوعاتی نظیر شبکه‌های مجازی، پوشش و آرایش، گشت ارشاد، فساد اداری و... پرداخته شود، دوشنبه‌های هر هفته از ساعت ۲۳ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد و پیمان قانع طراح دکور آن است. نخستین قسمت این برنامه دوشنبه ۲۸ مهر روی آنتن خواهد ر‬فت و ‫محقق برنامه دکتر رفیعی و تهیه کننده آن پیام تیرانداز است‬.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *