جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۴

رونمایی ازنمادروشنفکری حامیان فتنه+عکس

چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب: 396750
مدعیان آزادی بیان، بار دیگر موضع خود درباره آزادی بیان را به نمایش گذاشتند.
به گزارش جهان، با گذشت دو روز از برگزاری سخنرانی «حسین شریعتمداری» مدیرمسئول روزنامه کیهان در دانشگاه تهران،‌ همچنان طیف‌های موسوم به اصلاح‌طلب و حامیان فتنه،‌ در حال حمله به وی هستند؛‌ بدون آنکه درباره سخنان مستدل وی و رفتارهای شرم‌آور حامیان خود در هنگام برگزاری این سخنرانی،‌کلامی بر زبان بیاورند!

تصویر زیر نمادی از حرکت ناشایست طیف حامی فتنه می‌باشد که با پرتاب یک لنگه کفش به سوی «حسین شریعتمداری» قصد برهم زدن این مراسم را داشتند تا سند دیگری باشد بر اثبات حمایت بی‌چون‌ و چرای این طیف از آزادی بیان!

متأسفانه طیف رسانه‌های حامی دولت نیز تاکنون رفتار نابه‌هنجار حامیان فتنه در دانشگاه تهران را محکوم نکرده و به‌جای آن،‌ نوک تیز انتقادات خود را به‌سوی «حسین شریعتمداری» گرفته‌اند تا شاید با این روش بتوانند اصل سخنان مستدل وی درباره خیانت‌های سران فتنه ارا به حاشیه ببرند.

آنچه مسلم است،‌ پاسخ سخنان منطقی و مستدل،‌ هر چه باشد، دست،‌ کف؛‌ جیغ، هوچی‌گری، اغتشاش و البته لنگه کفش نیست و هر مخلوقی که در برابر مدارک غیرقابل انکار،‌ دست به چنین اقداماتی بزند، بیم خود از شنیدن حقیقت را به نمایش گذاشته است.

 
برای مشاهده گراش تصویری کامل د رهمین رابطه روی اینجا و یا تصویر بالا کلیک کنید
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


صالح
Iran, Islamic Republic of
این چیز تازه ای نیست، همیشه می خواهند حرف حق با هوچی گری شنیده نشود
آقا شریعتمداری دیگر تاریخ مصرفشان گذشته
این اوج منطق و بیان استدلال و اقامه برهان و پایبندی به شعارها ی خود این جماعته آزادی بیان به زعم این ها خوبه مشروط بر اینکه موجب رسوایی شون نشه
منطق جوابش همیشه فحشه