سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۲

تشکر از رئیس جمهور برای انتخاب بقائی

چهارشنبه ۳ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب: 131249

کسب رتبه نخست افزايش نرخ بيکاري در کشور از سوي استان فارس در سال جاري (1) را که نمادي از هوش، درايت شناخت عميق و مديريت ويژه استاندار جوان و لايق اين استان است، به اين عزيز و زيردستانشان و قاطبه رعاياي بلاد فارس و حافظ و سعدي تبريک گفته، تداوم چنين موفقيت‌هايي را خواستاريم!
(1) شرق 1/6/89
دلايل
1- چرا رئيس جمهور حميد بقايي را به عنوان نماينده ويژه خود در قاره آسيا منصوب کرده‌اند؟
به چند دليل ازجمله:
الف) اينکه ايشان مهندس کامپيوتر است و تحصيلات ايشان ارتباط کامل با حوزه ماموريت ايشان دارد!
ب) اين که ايشان هم مانند رئيس‌جمهور قائل به ربط نيست! مثلا يک دختر خانم با تحصيلات مهندسي صنايع را به رياست موزه ايران باستان منصوب کرده‌اند!
ج) اينکه ايشان همزمان در سمت معاونت رئيس‌جمهور و رياست سازمان ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي و رياست مناطق آزاد در معناي حقيقي کلمه ترکانده‌اند! (مثل ماجراي تخريب و سرقت مسجد جامع عتيق شيراز و کاهش شصت درصدي ميزان ورود گردشگر خارجي به ايران در سال جاري و نابودي ميراث فرهنگي جزيره هرمز و برگزاري برنامه شناي دختر خانم ماجراجو در اطراف جزيره کيش در حضور صدها مرد نامحرم به مناسبت سوم خرداد در همين امسال!)
د) اينکه نسبت ايشان (همان جناب بقايي) به جناب مرشد کامل «اسفنديارجان رحيم مشايي» مثل نسبت اسفنديارجان است به محمودجان! و طبيعي است وقتي که محمودجان اسفنديارجان را 150 درصد قبول دارد و اسفنديارجان هم حميدجان را صد و خورده‌اي درصد قبول دارد، ديگر سوالي باقي نمي‌ماند.
هـ) پيشنهاد مي‌شود جناب بقايي براي کوبيدن مشت محکم بر دهان شبهه‌انگيزان حسودي که از فرط حسادت به انتصاب ايشان به سمت نماينده ويژه رئيس‌جمهور در قاره آسيا ايراد مي‌گيرند به سوالات زير پاسخ بدهند تا عمق توانايي و دانش ايشان درخصوص قاره آسيا بر همگان آشکار شود!
﷼ همسايگان کشور کامبوج؟
﷼ نام روساي جمهور کشورهاي فيليپين، تايوان، مغولستان و بنگلادش؟
﷼ نام پايتخت‌ کشورهاي لائوس، ميانمار، نپال، بوتان و برونئي؟(لازم به تذکر است که همه کشورهاي فوق در قاره‌ آسيا واقع شده‌اند!)
2- چرا رئيس جمهور اسفنديارجان رحيم مشايي را به عنوان نماينده ويژه خود در خاورميانه منصوب کرده است؟
الف) چون دليل نمي‌خواهد.
ب) چون اسفنديارجان در حوزه خاورميانه به ويژه رژيم صهيونيستي و امور مربوط به آن تخصص ويژه دارد!
(اموري مانند به رسميت شناختن ملت اسرائيل و تاکيد بر قوميت ايراني براي سر حال آوردن اعراب خاورميانه و تقويت موضع وهابيون در تضعيف جمهوري اسلامي ايران...)
ج) به دليل احترام به افکار عمومي به ويژه حاميان و فدائيان دولتهاي نهم و دهم
﷼ تذکر اساسي: بد نيست آقاي احمدي‌نژاد از خودشان بپرسد چرا هيچ عاقلي به انتصاب آقاي زهره‌وند به سمت نماينده ويژه رئيس‌جمهور در امور افغانستان اعتراضي نکرده و نخواهد کرد! مگر غير از اين است که آقاي زهره‌وند به عنوان يک ديپلمات باسابقه سالها در خصوص افغانستان کار کرده و کارشناس حوزه افغانستان محسوب مي‌شود؟
چرا ساير انتصابهاي رئيس جمهور اين‌گونه نيست؟
مگر عدالت به معناي «قرار دادن هر فرد در جايي که شايستگي، لياقت و تخصص آن را داشته باشد» نيست!
آيا رئيس جمهور تعريف ديگري براي عدالت سراغ دارند؟
منبع:ستون همولایتی یالثارات
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به فرموده حاج منصور اگر آقای "م" آن چیز باشد، آقای "ب" تکلیفش چیست ؟
Iran, Islamic Republic of
سایت رسمی سازمان میراث فرهنگی همیشه ب.... را مهندس خطاب می کند در حالی که او لیسانس علوم انسانی دارد. دیروز هم در اطلاعیه رسمی این سازمان برای اصلاح حرفهای ب... در باره ترکیه از او بعنوان مهندس یاد کرده اند. ....