سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۲

حاکم بحرین به مساجد هم رحم نکرد + عکس

دوشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب: 161246
رژیم حاکم بحرین در راستای سرکوب اعتراضات مردمی، به سوزاندن مساجد در مناطق مختلف این کشور روی آورده است.
به گزارش شبکه ایران، رژیم حاکم بحرین در راستای سرکوب اعتراضات مردمی، به سوزاندن مساجد در مناطق مختلف این کشور به بهانه نداشتن مجوز ساخت روی آورده است.

"الشیخ عبدالنبی النشابه"، روحانی بحرینی روز یکشنبه در گفت‌وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: رژیم حاکم بحرین مساجد برخی از مناطق به ویژه "منطقه حمد" را به بهانه نداشتن مجوز قانونی منهدم کرده یا می‌سوزاند.

وی افزود: رژیم حاکم همچنین، حقوق کارمندانی که در اعتراض به سرکوب تظاهرکنندگان ، دست به اعتصاب زده بودند را قطع و آنها را اخراج کرده است.

این روحانی بحرینی خاطرنشان کرد: رژیم حاکم همچنین دانشجویان هوادار مردم و تظاهرکنندگان را از دانشگاه‌ها اخراج کرده است.

               

شیخ النشابه هدف رژیم حاکم از به‌کارگیری شیوه‌های وحشیانه همچون آتش زدن مساجد را برافروختن شعله‌های فتنه طایفه‌ای در کشور و منحرف کردن افکار عمومی از خواسته‌های اصلی مردم عنوان کرد.

وی افزود: رژیم حاکم بارها سعی کرد با ارسال پارازیت بر روی فرکانس‌های پخش شبکه العالم ، جلوی اطلاع‌رسانی در زمینه سرکوب و کشتار مردم بحرین را بگیرد و همچنین از ورود خبرنگاران خارجی به کشور نیز جلوگیری کرد تا جامعه جهانی از شنیدن و دیدن آن چه در این کشور می‌گذرد ، منع شود.

این روحانی بحرینی خاطرنشان کرد : رژیم حاکم حتی مانع از ورود پزشکان و امدادگرانی شد که از کشورهای دیگر به بحرین آمده بودند، در حالی که این امدادگران برای درمان کسانی آمده بودند که در تظاهرات مسالمت‌آمیز به دست نیروهای امنیتی بحرین و نیروهای اشغالگر سعودی زخمی شده بودند.

شیخ النشابه گفت: نیروهای رژیم حاکم بحرین در بازداشت مردم ساده‌ترین اصول انسانیت و حقوق بشر را که در قوانین بین المللی به آنها تصریح شده است؛ نادیده گرفتند و همه اقشار مردم از جمله افراد سالخورده ، کودکان و حتی زنان حامله را به شیوه‌های وحشیانه بازداشت کردند.

گفتنی است در پی خیزش عمومی مردم بحرین در اعتراض به خاندان آل‌خلیفه، رژیم این کشور ضمن بهره‌گیری از نیروهای خارجی دست به انواع جنایت‌ها از جمله کشتار، شکنجه و تجاوز زده است، تا به هر نحو ممکن شعله‌های این قیام را خاموش کند اما خیزش عمومی مردم بحرین علی رغم پرداخت هزینه‌های بسیار، همچنان ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اتفاقا در سوريه هم همچين اتفاقي افتاد .حرمت حتي مسجدو همم نگه نمي دارن
خدا لعنتشون كنه.
اللهم عجل لوليك الفرج