جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

رونالدو در صدر برترين گلزنان لاليگا

سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۰۵
کد مطلب: 381747
رونالدو مهاجم پرتغالی باشگاه رئال مادرید در صدر جدول برترین گلزنان این جام قرار دارد.
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر ، در پایان هفته چهارم رقابت های فوتبال قهرمانی باشگاه های اسپانیا، لالیگا، کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی باشگاه رئال مادرید روز دوشنبه در صدر جدول برترین گلزنان این جام قرار دارد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از مادرید، پس از رونالدو که با پنج گل زده برترین گل زن این رقابت هاست، البرتو بوئنو از رایووایکانو و باکا از سویا هر یک با چهار گل زده در جایگاه دوم هستند.
همچنین الکاسر از والنسیا ، گرت بیل از رئال مادرید، لیونل مسی و نیمار از بارسلونا و اورلانا از سلتاویگو با سه گل زده در جایگاه بعدی هستند.
آلکس از سویا، باکا از سویا، کارتابیا از کوردوبا، هرناندز از رئال مادرید، کاکوتا از رایووایکانو،لاریوی از سلتاویگو،میراندا از اتلتیکو مادرید، نولیتو از سلتاویگو، پارخو از والنسیا ، پیاتی از والنسیا ،رامیرز از بارسلونا ، سرخیو گارسیا از اسپانیول، استوانی از اسپانیول، ویتو از ویارئال و زوروتوزا از رئال سوسیه‌داد نیز هر یک تاکنون دو گل در این رقابت ها به ثمر رسانده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *