جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

متوسط اشتغال‌زایی تعاونی‌ها اعلام شد

يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب: 431642
ایجاد تعاونی‌های جدید در صنعت، کشاورزی و ساختمان افزایش یافته و در خردادماه امسال متوسط تعداد اعضاء هر تعاونی به ۱۷ نفر رسید.
به گزارش جهان به نقل از مهر، بر اساس گزارش های اخذ شده از سامانه جامع آمارهای ثبتی تعاون، در خردادماه سال ۱۳۹۴، تعداد ۲۱۸ تعاونی در کل کشور به ثبت رسید. تعداد کل اعضای این تعاونی ها ۳۶۷۶ نفر و تعداد فرصت شغلی ۲۳۶۳ نفر و سرمایه اولیه نیز حدود ۶ میلیارد ریال است.

بر پایه این گزارش، متوسط تعداد اعضاء و فرصت شغلی مربوط به این تعاونی ها به ترتیب ۱۷ و ۱۱ نفر است. همچنین، بیشترین تعداد تعاونی های ثبت شده به استان های فارس و اردبیل با تعداد ۳۱ و ۱۹ تعاونی تعلق دارد. در استان کهگیلویه و بویراحمد در این ماه هیچ تعاونی به ثبت نرسیده است.

بیشترین تعداد تعاونی های ثبت شده به ترتیب در فعالیت های کشاورزی و صنعت با ۶۲ و ۵۶ واحد است. تعاونی های صنعت با ۹۳۴، ساختمان با ۸۲۲ و کشاورزی با ۷۹۶ نفر دارای بیشترین اعضا هستند. این گزارش حاکی است، بیشترین فرصت شغلی ایجاد شده مربوط به تعاونی های صنعت و کشاورزی با ۷۹۰ و ۵۱۵ نفر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *