جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

کلاهبرداری در پوشش سبد کالا

سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب: 343343
معاون اجتماعی پلیس آگاهی ناجا از شیوع کلاهبرداری به شیوه تخصیص سهام عدالت در تهران خبرداد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سرهنگ حمید اندرز چمنی با هشدار در خصوص کلاهبرداری با بهانه تخصیص سهام عدالت گفت: یکی از روش‌هایی که کلاهبرداران از آن سوء استفاده می‌کنند پیگیری مطالبات دولتی است که به انحای مختلف از جمله سبد کالا، سهام عدالت و ... بروز و ظهور کرده است.این افراد از فضای ایجاد شده در کشور سوء استفاده کرده و با فریب طعمه های خود که افراد زنان خانه دار و سالخورده هستند اهداف مجرمانه خود را پیش می برند.

معاون اجتماعی پلیس آگاهی ناجا در ادامه با اشاره به پرونده‌ای که در این خصوص در آگاهی تشکیل شده است؛ گفت: چندی پیش فردی به بهانه تکمیل فرم‌های تخصیص سهام عدالت وارد منزل مالباخته‌ای شده بود.

وی با بیان اینکه این کلاهبردار به بانک اطلاعاتی دسترسی داشته و مشخصات کامل و از عدم حضور مالباختگان در منزل مطلع بوده است، ادامه داد: کلاهبردار با مراجعه به منزل، کارت ملی و کارت حکمت ماباخته و همسرش را می خواهد.

چمنی با بیان اینکه مالباخته و همسرش بازنشسته شرکت نفت و نیروی دریایی هستند گفت: در این بین متهم مبلغ ۵۰۰ هزار تومان از طعمه خود سرقت و متواری شد.

معاون اجتماعی پلیس آگاهی ناجا ضمن هشدار به همشهریان در این خصوص اظهار کرد: از ورود افراد ناشناس در منزل به جد خودداری کنید و در صورت رویت موارد مشکوک در این خصوص مشاهده کردید، به پلیس ۱۱۰ اطلاع بدهید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *