پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۱

درخواست ستاره یاغی قرمز از قلعه نویی

پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۵۱
کد مطلب: 409746
اگه قرار باشه پای خارجی ها بیاد وسط و کسی بخواد به فوتبال مملکتمون بی حرمتی کنه دیگه ماها قرمز و آبی نداریم و اونجایی که پای ایرانی بودنمون بیاد وسط دیگه هممون یکی هستیم و تو دهن اون خارجی میزنیم تا گنده تر از دهنش حرف نزنه .
به گزارش جهان به نقل از پرشین ورزش، مجتبی محرمی ستاره یاغی فوتبال دهه ۷۰ ایران در واکنش به حرف های غیر محترمانه کرار جاسم عراقی علیه فوتبال ایران و توهین او به فدراسیون ایران برای محرومیت سه جلسه ، متنی در صفحه اینستاگرامش برای دوست قدیمی خود یعنی امیر قلعه نویی نوشت. او در این متن خطاب به سرمربی استقلال گفته است:«روی صحبتم با رفیق قدیمیم امیر قلعه نویی هستش.

به دور از همه کری های رایج و کل کل های فوتبالی قرمز و آبی که مختص خودمونه و تا جایی خواهد بود که نمک فوتبالیه داخلیمون باشه و خیلیم لازم هستش و بایدم باشه اما تا جایی این کری خونیها خوبه که داخلی باشه وگرنه اگه قرار باشه پای خارجی ها بیاد وسط و کسی بخواد به فوتبال مملکتمون بی حرمتی کنه دیگه ماها قرمز و آبی نداریم و اونجایی که پای ایرانی بودنمون بیاد وسط دیگه هممون یکی هستیم و تو دهن اون خارجی میزنیم تا گنده تر از دهنش حرف نزنه . حالا اون خارجی میخواد بهترین بازیکن یا مربی دنیا باشه یا عضو آبی باشه یاقرمز فرقی نمیکنه.

امیرخان شنیدم این بچه پرروی تیمت حرفهای گنده تر از دهنش زده و کل فوتبال و مملکت مارو برده زیر سوال. خودت منو از همه بهتر میشناسی اهل چرت و پرت گفتن نیستم و اصلا هم نمیخوام تیم استقلالو که یه قطبه فوتبال مملکتمونه رو به حاشیه ببرم یا دخالت تو کار تو بکنم. شناختی که ازت دارم میدونم یجوری تو دهن این بچه پررو میزنی و طوری ادبش میکنی که دیگه به {...} بخنده بخواد قبل از اینکه دهن {.... }بکشه در مورد ایران و ایرانی حرف بزنه. گله دارم ازت وقتی قدر مجتبی جباری رو نمی دونی و می فرستیش قطر واسه اونها بازی کنه حالا باید بشینی و ببینی این بچه پررو جلوی چشمهات به ارزشهات توهین کنه. منتظرم ببینم اون امیر قلعه که من می شناسم همون جوری مونده و باج نمی ده یا گذر زمان و حب دنیا و نتیجه گیری تو این فوتبال کثیف ، یال و کوپالش رو ریخته . به اون پسر بی ادب هم می گم {...}!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سینا
دمت گرم!!!!!!!!!!!! خونه قرمز تو رگاته!