پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

انتشار طنزهای‌سیاسی درکتاب‌آقازاده عزیز

چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب: 380748
کتاب «آقازاده عزیز» تألیف «محمدرضا شهبازی» با موضوع مجموعه یادداشت‌های طنز سیاسی هفته آینده از سوی مؤسسه «رسول آفتاب» به چاپ خواهد رسید.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مؤسسه «رسول آفتاب» در نظر دارد تا کتاب «آقازاده عزیز» تألیف «محمدرضا شهبازی» را طی هفته آتی منتشر و روانه بازار نشر کند.

محمدرضا شهبازی نویسنده کتاب معروف «ماه‌‌بندان»، اثری پرمخاطب در خصوص سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی است، که دومین کتاب آن که تازه‌ترین مجموعه یادداشت‌های طنز سیاسی‌اش را با عنوان «آقازاده عزیز» زیر چاپ دارد.

کتاب «آقازاده عزیز»، مجموعه یادداشت‌های طنز سیاسی است که توسط نویسنده در طول چند سال گذشته نوشته شده است. از ویژگی‌های این اثر می‌توان به نقطه نظرات سیاسی قابل توجه در خصوص جریان‌ها، ‌جناح‌ها، اشخاص، مسائل اجتماعی و انتقادهای تیز «محمدرضا شهبازی» نسبت به انحرافات، اشاره کرد که با نثری روان، جذاب و طنزآلود، به رشته تحریر درآمده است.

به گفته رحیم مخدومی مدیر انتشارات مؤسسه رسول آفتاب، به تازگی مجوز نشر کتاب «آقازاده عزیز» از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ شده است و کار کتاب‌سازی و طرح جلد نیز به اتمام رسیده و در حال ارائه به چاپخانه است که ظرف هفته آینده به چاپ خواهد رسید.

بر اساس این گزارش، مراسم رونمایی از کتاب «ماه‌بندان» با موضوع حاشیه‌نگاری‌های «محمد‌رضا شهبازی» از سفر رهبر انقلاب به خراسان شمالی سال گذشته در بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران در غرفه مرکز اسناد انقلاب اسلامی رونمایی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *