پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۹

کاسبی جدید فرد شبیه به ندا آقا سلطان

سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۰۶:۳۲
کد مطلب: 127541
فردی که عکس او به اشتباه بجای ندا آقاسلطان و برای اولین بار در سایت ها منتشر شده بود، از فرصت استفاده کرد و پناهندگی گرفت.
به گزارش جهان زهرا سلطانی که سالها در ایران و در دانشگاه آزاد به تدریس زبان خارجی مشغول بوده است، پس از اینکه عکس خود را به عنوان ندا آقا سلطان در رسانه ها می بیند، از کشور فرار کرده و درخواست پناهندگی سیاسی از کشور آلمان می کند.

وی اخیرا پس از پذیرفتن پناهندگی اش در این کشور، مجبور شده است بجای پرداخت هزینه پناهندگی در آلمان، علیه ایران دروغ پردازی کند.

سلطانی در گفت وگوی با روزنامه نیویورک تایمز ضمن بیان جزئیاتی از چگونگی استفاده اشتباهی از عکس وی در رسانه‌ها، از فشار و تهدید نیروهای امنیتی برای ضبط مصاحبه تلویزیونی میگوید.وی در خیالبافی خود مدعی شده است وزارت اطلاعات از وی خواسته بوده که به عنوان «ندا» مقابل دوربین اعتراف کند که زنده و ماجرای قتل ندا توطئه و سناریو بوده است.

او میگوید: یک روز تلویزیون را روشن کردم و دیدم رسانه‌ها می‌گویند که من در جریان اعتراضات علیه انتخابات ریاست جمهوری کشته شده‌ام!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عجب شارلاتان فرصت طلبی.
Iran, Islamic Republic of
ياد يگ جوك افتادم .. به يگ اقايي ميگن يگ پرنده نام ببر گفت ....................یهو دیدی پرواز کرد......................لذا ماملت ايران از اين مورد ها زياد ديديم
Iran, Islamic Republic of
موش تو سوراخ نمی رفت
جارو به دمش می بست!!
Iran, Islamic Republic of
برای دو روز زندگی به راحتی وطن فروشی می کنند
Iran, Islamic Republic of
نگفتید کجاش کاسبیه؟
ضمنا مگه شما از وزارت اطلاعات خبر دارید؟؟
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا این فرد خواهر ندا است
و در مستند تقاطع هم کمی به هویتش پرداخته شد
خیلی مسخره اس!!
عکس اشتباه توسط رسانه های سبز منتشر شد... حالا به این نتیجه رسیدن که بندازن گردن وزارت اطلاعات؟!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
كاسبي اون ور بهتره خصوصا براي ...............
United Kingdom
انسان از تعدادزياد افراد بي هميت تعجب مي كند