جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ضرب‌الاجل بحرین‌به نماینده آیت‌الله سیستانی

چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 355340
جمعیت اسلامی معارض الوفاق اعلام کرد که نیروهای امنیتی رژیم آل‌خلیفه به نماینده آیت‌الله سیستانی در بحرین ۴۸ ساعت مهلت داده‌اند تا این کشور را ترک کند.
به گزارش جهان؛ تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی الوفاق خبر داد، جمعیت اسلامی الوفاق بحرین اعلام کرد که نیروهای امنیتی رژیم آل‌خلیفه "آیت‌الله حسین نجاتی" نماینده آیت‌الله سیستانی را تهدید و به وی اعلام کرده‌اند که باید حداکثر در مدت ۴۸ ساعت بحرین را ترک کند.

جمعیت الوفاق با صدور بیانیه‌ای تأکید کرده است که آیت‌الله نجاتی یکی از شخصیت‌های برجسته بحرینی است و نظام اجازه چنین رفتار احمقانه‌ای را ندارد؛ هیچ‌کس اجازه ندارد هویت، زندگی و آزادی حرکت را از کسی سلب کند، هر گامی که در این جهت برداشته شود مخالف قوانین بین‌المللی، داخلی و همچنین خلاف مبادی انسانی است.

الوفاق همچنین تأکید کرد که این‌گونه رفتار‌های آل‌خلیفه حجم واقعی بحران سیاسی و انسانی در بحرین و میزان فشارهای واردشده بر ملت را نشان می‌دهد.

جمعیت اسلامی الوفاق در پایان بیانیه‌ خود از جامعه جهانی خواسته است تا به‌سرعت در مقابل این تهدید رژیم آل‌خلیفه موضع‌گیری کنند.

بخش آزادی‌های دینی در سازمان دیده‌بان حقوق بشر بحرین روز یک‌شنبه اعلام کرده بود که نیروهای امنیتی رژیم آل‌خلیفه به دفتر نماینده آیت‌‌‌الله سیدعلی سیستانی در این کشور یورش برده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *