پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱۴

قهرمان دنیا طلای خود را به کدام شخصیت تقدیم کرد؟

شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب: 194745
پس از مسجل شدن قهرمانی رستمی و کسب مدال طلای وی در حرکات دو ضرب و مجموع ، این وزنه‌بردار دو بار پیاپی به وزنه ۲۱۹ کیلوگرمی که در واقع رکورد جهان محسوب می‌شد حمله کرد که در نهایت با ناکامی در مهار آن نتوانست پس از ۱۷ سال رکورد وزنه‌بردار چینی را جابجا کند.
قهرمان دسته ۸۵ کیلوگرم وزنه‌برداری جهان گفت: حیف شد که در آخرین لحظه وزنه ۲۱۹ کیلویی از دستانم رها شد و شاید قسمت این است که در المپیک ۲۰۱۲ لندن رکورد وزنه‌برداری جهان را بشکنم.


به گزارش جهان به نقل از  فارس ، کیانوش رستمی که شب گذشته عنوان قهرمانی جهان را دسته ۸۵ کیلوگرم به نام خود ثبت کرد قهرمانی خود در جهان را تقدیم مردم سرافراز ایران اسلامی و رهبر معظم انقلاب کرد و گفت: خیلی خوشحالم از اینکه توانستم دل مردم را شاد کنم.

وی ادامه داد: بسیار خوشحالم از اینکه توانستم عضوی موثر برای تیم ملی کشورم باشم و در راه حضوری قوی و کامل در المپیک ۲۰۱۲ لندن، صاحب امتیاز لازم شوم.

رستمی عنوان کرد: در کنار حمایت‌های بی شائبه فدراسیون از برنامه های تیم ملی، کوروش باقری نیز به خوبی از عهده وظایف خود بر آمد تا نشان دهد یکی از بهترین مربیان دنیاست. باقری با انتخاب وزنه‌های مناسب شرایطی را ایجاد کرد که حریفانم نتوانند در راه قهرمانی سد راهم شوم و از این نظر وظیفه خود می دانم که از تلاش های سرمربی تیم ملی تقدیر و تشکر کنم.

رستمی با اشاره به اینکه خیلی دوست داشت که در این رقابت ها رکورد تازه ای برای وزنه برداری دنیا در وزن ۸۵ کیلوگرم در حرکت دوضرب و مجموع بر پا کند ، افزود: خیلی حیف شد که در آخرین لحظه وزنه ۲۱۹ کیلویی از دستانم رها شد. به هر حال شاید قسمت بر این است که در المپیک ۲۰۱۲ لندن رکورد وزنه برداری جهان را بشکنم.

وی تصریح کرد: همین جا قول می دهم که با قدرت و آمادگی بیشتری برای حضور در المپیک آماده شوم و کشورم را در این بازی‌ها صاحب مدالی خوشرنگ سازم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ايران اسلامي وملت ايران به داشتن جواناني مثل كيانوش رستمي افتخار ميكند.سلامتي ايشان ارزوي ماست.
Iran, Islamic Republic of
بازیکنان انگشت نمای فوتبال از این دلاور افتخارافرین درس ادب یاد بگیرند.
خداوند نگه دار تو پهلوان کرمانشاهی باشد دست علی یارت
Iran, Islamic Republic of
کرمانشاه در سفر اخیر رهبرمعظم انقلاب ثابت کرد که تومن به تومن با سایردیار فرق داره واین قهرمان ملی نیز چون کرمانشاهی است با همه ورزشکاران فرق می کنه. درود بر شرف این پهلوان
United States
سال 90 سال افتخار آفرینی مردم دلاور و پهلوان صفت مردم کرمانشاهه
دم همشون گرم دل همشون خوش باد
ان شاء الله
خداوند رهبر معظم انقلاب را واين ورزشكار جهان پهلوان را حفظ كند ان شاء الله
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم پهلوون
Iran, Islamic Republic of
این پهلوان باتقدیم مدالش به امام خامنه ای و ملت بزرگ ایران جواب نذرو نیازو دعای ملت از جمله خودم که برایش صلوات نذر کرده بودم را به خوبی داد.
Iran, Islamic Republic of
درود بر دومين حماسه ساز ولايي كرمانشاهي .
حيف فوتبال و اينهمه سرمايه برى كه محصولش ميشه آنچه ديديم ، باز هم به پهلوانى و مردانگى كه در ورزشهاى اخلاق محور قابل مشاهده است
Iran, Islamic Republic of
منم به این پهلون شیر مرد ایرانی تبریک میگویم و امید وارم در المپیک وزنه 220کیلو را بالای سر ببرد به جای 219کیلو
Iran, Islamic Republic of
دم تان گرم آقای کیانوش رسنمی عزیز ...دعای رهبر معظم انقلاب همواره با شماست .
United States
ایشان باعث افتخار هموطنانشان شدند.واقعا لذت بردیم.تبریک میگم.
Iran, Islamic Republic of
ای ول همشهری دمت گرم چشم دشمنا کور..ما همه زندگیمان را هم فدای رهبرمان میکنیم قهرمانیت مبارک دلاور