پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

توافق هسته‌ای بدتر از آنچه گمان می‌رفت

يکشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۹
کد مطلب: 414740
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی توافق هسته ای با ایران را بسیار بدتر از آنچه که گمان می رفت توصیف کرد.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در صحبت های روز یکشنبه خود با محکوم کردن چارچوب توافق هسته ای که ایران و کشورهای ۱+۵ به دنبال آن هستند این توافق را بدتر از آنچه که بیم آن می رفت توصیف کرد.

وی خطاب به کابینه خود گفت: این قرارداد آنگونه که از ظواهر امر پیداست تمامی ترس های ما را به حقیقت نزدیک کرده و حتی از آن هم فراتر می رود.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به جنگ یمن ادعا کرد: ایران با تلاش برای تولید سلاح هسته ای قصد فتح تمام خاورمیانه را دارد.

وی مدعی شد: محور ایران- لوزان – یمن به ضرر جامعه بشری است و باید متوقف شود.

نخست وزیر راست گرای رژیم صهیونیستی که در انتخابات ۱۷ مارس برای چهارمین دور متوالی در سمت خود ابقا شد گفت که وی با نمایندگان عالیرتبه کنگره آمریکا در هر دو حزب رایزنی کرده و از حمایت قاطع ایشان برخوردار است.

علاوه بر این «یووال اشتاینیتز» وزیر امور راهبردی کابینه نتانیاهو نیز با احتیاط از به نتیجه نرسیدن مذاکرات هسته ای ابراز امیدواری کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امیر علی
این حرفها بازار گرمیه برای هرچه بیشتر فشارآوردن برا ایران....و بدا به حال کسانیکه با بزرگ کردن این حرفها ، دارن ناصحین داخلی رو منفعل میکنن....
خوب دارن باهامون بازی می کنن...
الکی میگه بده که به هدفشون برسن.خواهشا مراقب باشید تیم مذاکره کننده...