پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲۷

اعلام برائت موسوی و کروبی از شعار نه غزه و نه لبنان با یک سال تاخیر

پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 132446
موسوی و کروبی در دیدار اخیر خود تاکید کردند که حمایت از مسلمانان و ملت های مظلوم بویژه ملت فلسطین همواره مورد توجه ملت بزرگ ایران و امام خمینی بوده است.
به گزارش جهان این دو که در میان مردم ایران به بازیگران فتنه شناخته می شوند بدون اشاره به حوادث سال گذشته در روز قدس و بی حرمتی عده ای فریب خورده و مغرض در منحرف کردن روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین گفتند:روز قدس تبلور حمایت مردم آزاده از ملتی مظلوم است که از سرزمین مادری خود رانده شدند و در خلال این مدت رنج ها و مشقت های بسیاری را متحمل گردیدندحمایت از مسلمانان و ملت های مظلوم بویژه ملت فلسطین همواره مورد توجه ملت بزرگ ایران و امام خمینی بوده است.
 
موسوی و کروبی در این دیدار به صورت تلویحی و با تاخیر یک ساله از شعار نه غزه و نه لبنان اعلام برائت کردند و روز قدس را خواسته برحق مسلمین و حضرت امام دانستند:روز قدس تبلور حمایت مردم آزاده از ملتی مظلوم است که از سرزمین مادری خود رانده شدند و در خلال این مدت رنج ها و مشقت های بسیاری را متحمل گردیدند ملت مظلوم فلسطین علیرغم تصویب قطعنامه های متعدد از سوی سازمان ملل متحد و عدم تمکین رژیم اشغالگر هنوز نتوانسته حق طبیعی خود را کسب نماید. قانون اساسی در اصل ۱۵۴ استقلال و آزادی را حق همه مردم جهان میداند و در عین خودداری از هرگونه دخالت در امور داخلی ملت های دیگر، از مبارزات حق طلبانه ملت های مظلوم حمایت می کند. پرواضح است وضعیت های ایجاد شده در اثر تجاوز در دنیای امروز به رسمیت شناخته نشده و نخواهد شد. همانطور که مجمع عمومی سازمان ملل مطابق اصول اساسی حقوق بین الملل مکررا اعلام کرده است کسب اراضی با استفاده از زور مشروع نیست. لذا با تاکید بر اصل حق تعین سرنوشت از مبارزه حق طلبانه فلسطینیان و تمام تلاش های صادقانه ای که در جهت دستیابی و احیای حقوق این ملت صورت گیرد حمایت می کنیم و بر این باوریم که با ایجاد بستری مناسب و با مشارکت همه مردم فلسطین اعم از مسلمان، یهودی و مسیحی (حق رای برابر) در یک پروسه سالم و عادلانه می توان آینده این سرزمین کهن و تاریخی را تعین کنند و پیروان ادیان الهی در کنار یکدیگر زندگی مسالمت آمیزی داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شیخ، بازم که خواب رفته بودی.
Iran, Islamic Republic of
موسوي شب قدر دعا كردم خدا جزاي كارهاي كثيفي كه تا حالا انجام دادي بهت بده واز رو زمين محوت كنه انشا الله چون تو ديگه قابل هدايت نيستي
Latvia
تناقضات فكري و رفتاري وشخصيتي آقايان كروبي و موسوي خيلي فراتر از اين است كه بتوانند در قامت رهبر يك جريان سياسي و اجتماعي قرار بيرند. از طرفي دم از راه امام و حركت در چارچوب همين قانون اساسي موجود و حمايت از مردم فلسطين مي زنند و از طرف ديگر با اپوزيسيون همين نظام و قانون اساسي در يك جبهه به نام جبهه كذايي سبز قرا مي گيرند و رقيب را بخاطر كمك به فلسطين و لبنان كه در زمان خود بيشتر و خطرناك تر هم بود به باد انتقاد و توهين مي گيرند! از طرفي با طرح دروغ تقلب جوانان احساساتي را به كشتن مي دهند و از طرف ديگر در مراسم ختم آنها اشك تمساح ريخته و موج سواري مي كنند. موافق آقاي احمدي نژاد نيستم اما ايشان اين صداقت و جسارت و يكرنگي را دارد كه عملش با شعارش(( درست يا غلط) تقريبا يكي است ! ايشان حتي اپوزيسيون را زيادي ابله گير آوردند و فكر كردند با اين تناقضات مي توانندآنها را به مدت طولاني در جنبش سبز مرگ مغزي شده نگه دارند!
Iran, Islamic Republic of
درود بر كروبي
Iran, Islamic Republic of
اين آقايان همه ي موارد را کلا با تاخير متوجه مي شوند و با تاخير مي فهمند. نميدانم با اين وصف چگونه داعيه ي رهبري جنبشي را دارند. اولين شرط رهبري تدبير است و دور انديشي و نه تاخير و عقب ماندن از پيروان!!!
Iran, Islamic Republic of
این ها اگر رنگ و بوی دادگاه را ببینند، ادعای تقلب را هم تکذیب می کنند!
کارشان بر اساس دروغ و نیرنگ است.
Iran, Islamic Republic of
این کاملا عادیه برای کسی که داره غرق میشه و به هر ریسمانی دست میندازه ! البته این تغییر موضع سران فتنه میتونه در راستای نقشه های شوم دیگری باشه که رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی برای این دو تا خواص سابق بی بصیرت کشیده و این به نظر من به ثواب نزدیکتر است .
Iran, Islamic Republic of
درود بر این دو مرد آزاد اندیش.
Iran, Islamic Republic of
توبه گرگ مرگه خدا ميدونه باز اين از خدا بي خبرها پشت پرده چه نقشه هايي كشيدند و تصميم گرفتند براي احياء مجدد خود چنين ادعايي بكنند اما اين دغل بازيهاي شما رو مردم فهميدند از يك طرف ميروند با رسانه هاي صهيونسيتي بر عليه مسئولين نظام و اصل نظام و نزديك بودن سقوط نظام حرف ميزنند و از طرفي اين ادعاها اين سران فتنه فقط بايد خدا از سر تقصيرهايشان نگذره در اين ماه عزيز اونها رو به خود امام علي (ع) واگذار ميكنيم و بس ....چگونه با اقداماتشون جواب خون شهدا و امام را خواهند داد
Iran, Islamic Republic of
من يك آذري هستم روزي كه موسوي به تبريز امد وبا عيال سوار بر امواج احستسات مردم شد فهميدم كه فقط بدنبال قدرت است وهمين شد كه كمابيش خدمتي كه كرده بود با اين حركتش لگدمال كرد.
Iran, Islamic Republic of
مردم نیازی به تاکید نداشتند و از ابتدا هم می دانستند که فلسطین مورد توجه ملت و امام بوده است. اما الان فهمیدند که مورد توجه هر کس که بوده مورد توجه شما دو نفر نبوده ونیست
اون دنيا از هركي بگذرم از موسوي يقينا نميگذرم كه اين جور با آبروي كشور شيعه بازي كرد. محاله بگذرم
چرا اینقدر زود!!! صبر می کردین یه 10 20 سال دیگه اعلام برائت می فرمودین.
Iran, Islamic Republic of
خون به دل مردم کردی خالا بعد از یک سال یک حرف مثل آدم زدی.حلالت نمی کنیم
این دبر جواب دادن به خاطر سیلی هست که از مردم تو این جربانات خوردن.از بس این سیلی سنگین بود هنوز خودشونو پیدا نکردن .دارن منگ میزنن...
Iran, Islamic Republic of
آقایان مردم هموز اهانتها و روزه خواریهای طرفدارانتان را از یاد نبرده اند.
Iran, Islamic Republic of
هنوز هم برای نابودی موسوی زیاده خواه که ایران عزیز را به ااتش کشید دعا میکنیم؟نمیدانم که او چه تفاوتی با بقیه کاندیداهای ایران داشت؟
Iran, Islamic Republic of
اینا هر چی دوست دارن بگن مهم اینه که ما لنگه کفش کنار گذاشتیم
Iran, Islamic Republic of
مثل آب خوردن رنگ عوض مي كنند. بيچاره طرفداران اين آقايون كه اين آقايون به اين راحتي اونها رو تنها مي گذارن
Iran, Islamic Republic of
این اعلام برائت را به فال نیک میگیریم چون نشانه این است که حتی ذهنهای ........ مانند این دو نفر هم به آخر خط رسیدن فتنه را درک کرده اند.
Iran, Islamic Republic of
اقایان موسوی وکروبی درمیان مردم فرزندان راستین امام شناخته می شوند انصاف را رعایت کنید
Iran, Islamic Republic of
یکدفعه میگذاشتند زمانیکه به یاری امام زمان و عنایت خداوند متعال، فلسطین از وجود فاسد اشغالگران پاک میشد،اعلام برائت میکردند!!! بعد از یکسال و بعد از آنهمه سوء استفاده از این شعار،حالا اعلام برائت میکنند؟
Iran, Islamic Republic of
نوشدارو بعد از مرگ سهراب !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اون همه افتضاح . اون همه حرکت شکنی چی میشه؟
عاشورای ابی عبدالله چی میشه؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

جهان نیوز خیلی نامردی اگه پیام رو حذف کنی.
Iran, Islamic Republic of
خود میرحسین در مناظره جلوی (به قول صانعی) 200 میلیون نفر از حمایت ایران از حزب الله و حماس انتقاد کرد. شما و اون.........هایی که بهشون میگی خداجو از یک جنسین. دشمن جهاد و مبارزه حسینی با استکبار.
Iran, Islamic Republic of
آخه این دو(موسوی و کروبی) که گناهی ندارند چون خودشون از اعضای اصلی حزب...... ذهنی هستند
Iran, Islamic Republic of
واقعا نقاب رو از صورتتون برداشتین یا اونم یه حیله است ! من احساس خطر میکنم چرا که هر موقع کروبی و موسوی یکی شدند یه دردسری در ایران درست کردن .
از کروبی سئوال میکنم که ملک الموت نیومده و یا ایشون رو ندیدی؟
از موسوی هم سئوال میکنم قرصاتو خوردی یعنی عقلت سر جا اومده و مطمئنی که اعلام برائت کردی؟ آخه بنی صدر چیزه دیگری میگفت. میگفت که بگذریم.....
بیشتر به یک مضحکه شبیهه ، اگر طرفداراشون پذیرفتن ما هم میپذیریم!!!!!