پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

بازداشت ۱۷ ایرانی در اندونزی

يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب: 372440
مقامات مهاجرتی شهر "مدان" مرکز استان سوماترای شمالی در اندونزی ۲۸۳ مهاجر غیرقانونی از جمله ۱۷ ایرانی را بازداشت کردند.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ این افراد به اتهام همراه نداشتن مدارک مهاجرتی توسط مقامات مهاجرت شهر مدان بازداشت شده اند.

"پوربانوس سیناگا" رئیس بخش مهاجرتی استان سوماترای شمالی اندونزی روز شنبه گفت که این افراد از کشورهای سومالی، سریلانکا، افغانستان، بنگلادش، میانمار، فلسطین، پاکستان، ایران، آفریقای جنوبی، سودان و تایوان هستند.

به گفته رئیس بخش مهاجرتی استان سوماترای شمالی اندونزی بسیاری از این مهاجران فاقد گذرنامه بودند.

این مقام مهاجرتی اندونزی افزود سفارتخانه بسیاری از این مهاجران در جاکارتا پیگیر موضوع افراد بازداشتی نبوده و برای چندین ماه در بازداشت به سر می برند.

پوربانوس سیناگا خاطرنشان کرد که مدیرکل مهاجرت شهر مدان برای یک بار دیگر نیز به سفارت های مختلف در مورد بازداشت شدگان اطلاع داده است.

۱۷ نفر از بازداشت شدگان از ایران، ۲۶ نفر از افغانستان، ۱۱ نفر از بنگلادش، ۱۷ نفر از فلسطین، ۵۹ نفر از میانمار، ۶۲ نفر از سومالی، ۴۰ نفر از سریلانکا، ۲۲ نفر از سودان، دو نفر از اریتره و ۹ نفر دیگر نیز از پاکستان هستند.

مدان مرکز استان سوماترای شمالی در اندونزی است. این شهر در بخش شمالی و در نزدیکی دریا قرار گرفته است و چهارمین شهر بزرگ اندونزی به شمار می رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *