سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۲۴
۲۳
پایه های حکومت قلعه نویی فرو نشست؛

جای ژنرال در قلعه آبی تنگ شد!

دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب: 422147
قلعه‌نویی با یک تاکتیک ضعیف با چهار گل مغلوب تراکتورسازی شد تا هواداران آبی از وی ناامید شوند و به این باور برسند که این مربی همیشه به واسطه بازیکنان طراز اول جزو مدعیان بوده است؛ بازیکنانی مانند رحمتی و آندو که براحتی آنها را از دست داد تا همگان شاهد زوال این مربی باشند.
جای ژنرال در قلعه آبی تنگ شد!
سرویس ورزشی جهان نيوز - مسعود پاشنا: پیش از این چندین بار طی فصل قلعه‌نویی مدعی شده بود که با این بازیکنان چهار هفته زودتر قهرمان می‌شویم ولی معجزه اتفاق نیفتاد و و حتی ۴ هفته زودتر مشخص شد که استقلال هیچ شانسی برای قهرمانی ندارد!

 تیم استقلال تهران با شکست سنگین چهار بریک مقابل تیم تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی برای دومین سال متوالی سهمیه آسیایی را از دست داد.

در ضمن برای دومین سال متوالی شعار حیا کن ، رها کن هواداران استقلال علیه وی سر داده شد تا بر همگان آشکار شود که قلعه نویی که جایگاه خاصی نزد هواداران و بزرگان این تیم داشت دیگر پایگاه آنچنانی ندارد و کاخ وی در حال ویرانی است.

به اعتقاد خیلی ها امیر قلعه‌نویی شبیه‌ ترین سرمربی به علی پروین، سرمربی سابق استقلال و تیم ملی بوده است. وی که اتفاقا ارتباط خوبی هم با پروین دارد پس از افول سلطان قرمزها به عنوان یک مربی صاحب عنوان مطرح شد.

امیر قلعه نویی درست در زمانی در فوتبال ایران پا گرفت و خود را به عنوان یک سرمربی موفق مطرح کرد که علی پروین از صحنه کنار می‌ رفت. پروین؛ پر عنوان‌ ترین مربی فوتبال ایران در دهه‌ های ۶۰ و ۷۰ است که تا اواسط دهه هشتاد هم دوام آورد. او سال‌های سال به عنوان سرمربی پرسپولیس، تیمی یکه‌تاز و بزرگ را به میدان می‌فرستاد و بازی‌های تهاجمی و کسب عناوین آنها را تبدیل به پرطرفدارترین تیم ایران کرد.

در چنین شرایطی قلعه‌نویی برای اولین‌ بار در شرایطی قرار گرفته که جدایی او از استقلال کاملا منطقی به نظر می‌رسد و این اتفاقی است که برای این مربی پر عنوان هرگز رخ نداده بود.

ژنرال که همیشه پیشنهاد چند تیم مختلف را در جیب خود داشت، حالا حداقل از استقلال پیشنهادی برای ادامه همکاری ندارد. هر چند شاید اگر تیم او تراکتورسازی را می‌برد و در دربی هم به موفقیت می‌رسید موضوع متفاوت می‌شد اما با خوردن ۴ گل در تهران دیگر امیدی به وی نیست. درست مثل علی پروین که در چنین روزی رو به خبرنگاران گفت خداحافظ فوتبال، و دور مربیگری را خط کشید و دیگر در اندیشه مربیگری در تیم محبوبش نبود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ارسلان
قلعه‌نویی فقط با کمک د...و بازیکنان طراز اول مدعی بود ولی در این دوسال ثابت شد که هنر مربیگری ندارد..
اس اس
ازحسادت مجبورید تهمت بزنید و متاسفانه...است منتشرکنه
هرمربی و هرتیمی روزهای خوب داره و روزهای بد و اگرقرار بود هرسال قهرمان شوند باید فوتبال رو ببوسیم و کنار بگذاریم!
افتخارات قلعه نویی برای ما آبی ها فراموش شدنی نیست و طبیعیه که الان بهترین فرصت برای تاختن به امیر و زخم زبان زدن است و این رویه اکثرما ایرانی هاست!
لطفا درجواب این توهین ها منتشرشود
محمودی
اینو که همه میدونن اگه راست میگه بره یک تیم معمولی رو بگیره بیاره رتبه بالاتر...
آبی
این پول مفت بگیره پسرش ماشین میلیاردی بده به .... بره بگو متلاشی کنه واقعا که این تیمهای استقلال و پرسپولیس چند صد نفر امثال اینها را با پول بیت المال پول کرد مثل آقایی که بچه انتهای نازی آباد تو خانه 45 متری دو طبقه حالا صحبت از ماشینهای میلیاردی و سفرهای آنچنانی ...
نادر
اقای قلعه نوعی خودت با احترام برو و پشت سرت ه نگاه نکن خودت میدونی چه خیانت هایی که به امثال مجیدی منصوریان سید مهدی نوازی دین محمدی مرحوم حجازی و مظلومی کردی پس برو اینجا دیگه دورت تمام شده..
اگه گل به خودی ایران نژاد نبود 3 سال پیش هم قلعه نوعی قهرمان نمی شد
نرگس
استقلال با بیماری ناشناخته ای بنام قلعه نوعی مواجه شده است فقط با تزریق واکسن مظلومی می تواند سربلند کند
United States
فدایییییییییییییییییییییییییییییییی داری
اگر واقعا مربی خوبیه بره بک تیم پایین جدولی را بیاره بالای جدول,قهرمانی هم از ایشون نداریم.
علی
هر چی باشه مرده وتا الانم پای تیمش ایستاده .نمونه شم یورگن کلوپ که دو فصل پیش ک فینال اروپا بوده ولی حالا چی؟در ضمن مث سرمربی پرسپولیس نیس ک ی فصل قهرمان بشه فصل بعدشم شبانه فرار کنه... خیلی دمش گررررررررم
هوتن
ماشین - اخ ... تصادف - توجیه - ---- اینها همه نفرین یک ملت است که همیشه به دنبال شماست و مرگ این تنها عدالت خدا همیشه جاریست ..
نازی پور
یادم هست قلعه نوعی در زمان احمدی نژاد گفته بودند مردم به نان شبشان محتاجند در اینترنت مرور کنید و ببینید این موضوع را ....
دلسوخته
United States
آقا ژنرال غروبه بازدوباره شب در انتظاره غم تو دلم نشسته خیال گریه داره گریه
قهرمانی؟سهمیه؟شیببب بااام؟پنجم؟؟/ششم؟؟؟شششششششششششششششششش
قلعه نویی ششششششششششششششش
بله امیرخان بای بای وقت بای بای فرا رسیده
احمد
بله....این رسم روزگاره یک روز ان بالابلاهامیری ومردم دراستادیم یک صدهزارنفری فریادمی زنند امیرقلعه نوعی.....ه وزیربغلت هندوانه می گذاشتند.والان هم برزمینت میزنند.
ستار
درود برامیرقلعه نویی من که هیچ وقت زحماتی که برای استقلال کشید رافراموش نمیکنم
حق ما مردم ایران همون کی روش که توسط چند نفر مثل فردوسی پوربزرگ شد والان داریم پول تلفنشو هم میدیم دریغ از یک کار مفید توتیم ملی توسط این مربی بی تدبیر تدافعی این همه بازیکن تو تیم ملی این تیم رابدن به یه مربی ایرانی مثل ژنرال تاببینید چه نتایج عالی میگیریم
اس اس
بهترین سرمربیان دنیا هم با ستاره ها نتیجه میگیرند و قهرمان میشوند و این عجیب نیست!
ضمنا امیرقلعه نویی یکدهه ما هواداران استقلال را با 3 جام لیگ برتر و 2 حذفی ساخته است و شما نمی توانید اورا با یکی دو فصل عدم نتیجه گیری خراب کنید
بهترین مربیان دنیا هم هرسال قهرمان نمی شوند!
امیرخان برای همه زحمات و افتخارآفرینی هات متشکریم و به دشمنانت حق می دهیم از تو ناراحت باشند
SAABER
پایه های حکومت ?????!!!!! .....
Iran, Islamic Republic of
... تیم شما که هر چند روز یه مربی عوض میکنه و بازم ته جدوله
Iran, Islamic Republic of
بابا این ژنرالو با اون عربده کش مقایسه نکنید تورو خدا اون هر چی داشت از عربده کشی به سر داوران بود وگرنه ......
اشتباه مثبت دادم
Finland
اقای قلعه نویی مغرور حالا یادش افتاده که قبل از بازی به دیدار فتنه گران بود و از انه مدد بجوید خجالت نمیکشد بی...
محمد امین
روح حاکم بر ورزش جوانمردی و فتوت بوده است هر کس از این اصل زیبا در ورزش عدول کند جزاو کیفر بی حرمتی به این قانون نا نوشته را خواهد چشید