پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

وضع مطلوب بازار و تامین کالا

پنجشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب: 178248
رییس اتحادیه کشوری بنکداران مواد غذایی اولویت های این تشکل را عرضه فراوان کالا، ساماندهی و کنترل قیمت ها و تحفیف در طرح ضیافت اعلام کرد و گفت: وضع بازار و تامین کالا خوب است.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، حسنی افزود : عرضه کالاهای مورد نیاز با تخفیف ۵ تا ۱۵ درصدی از مهمترین برنامه ‌های ویژه این تشکل در طرح ضیافت ماه مبارک رمضان است.

رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی ؛ عرضه کافی، نظارت و اطلاع‌ رسانی مناسب را ارکان تنظیم بازار ماه مبارک رمضان دانست و گفت: با عرضه مناسب مواد غذایی، در ماه رمضان هیچگونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت و در این زمنیه مردم مطمئن باشند.

حسنی افزود : موجودی انبارها خیلی خوب است و هیچ کالایی بدون دریافت مجوز از سازمان حمایت از مصرف‌ کنندگان تغییر قیمت نخواهد داشت در ماه رمضا ن هم اصلا تغییر قیمت نخواهیم داست.

حسنی گفت: متقاضیان شرکت در نمایشگاه ‌های عرضه مستقیم کالا و برگزاری فروش‌ های فوق‌ العاده به مناسبت ماه مبارک رمضان امسال افزایش قابل توجهی دارد.

وی افزود : با توجه به همکاری تولید کنندگان در مدیریت حاشیه سود و هزینه های تولید و عرضه مناسب مواد غذایی ، در ماه رمضان هیچ‌گونه افزایش قیمتی در حوزه مواد غذایی اعمال نمی شود و اعمال تخفیف هم با توجه به سیاست های اتحادیه صورت می گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *