چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
مقیمی:

با تبلیغات زودهنگام قاطعانه برخورد كنید

يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۵۰
کد مطلب: 418043
معاون سیاسی وزارت کشور گفت: تبلیغات باید فقط یک هفته پیش از انتخابات انجام شود، فرمانداران دقت کنند که با هرنوع فعالیتی قبل از این هفته برخورد قاطع داشته باشند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، محمدحسین مقیمی در جلسه شورای اداری استان خوزستان که عصر امروزدر سالن شهید هاشمی استانداری برگزار شد خوش قولی را مهمترین مشخصه دولت یازدهم دانست و به مهم ترین قول های محقق شده دولت به مردم اشاره کرد و گفت : در سالی که گذشت دولت تلاش کرد بودجه ۹۴ را در موعد مقرر یعنی پانزدهم آذرماه تقدیم مجلس کند و این اتفاق هم افتاد.

مقیمی افزود: دیگر قول مهمی که دولت به مردم داد مهار تورم بود که خوشبختانه به جاهای خوبی رسیدیم و تورم را به ۱۵ درصد کاهش دادیم و در حد خود قابل قبول است. رشد اقتصادی نیز دیگر قولی بود که دولت آن را محقق کرد و از رقم ۵.۶ - به ۳.۵ رسیدیم.

وی ادامه داد : بحث بیمه سلامت سال ها مطرح بود ولی به مرحله اجرا نمی رسید طرح خوبی بود، طرحی که طی آن همه مردم از بیمه استفاده کنند و سهم مردم از پرداخت های درمانی کم شود. خوشبختانه دولت فعلی این طرح را عملی کرد آن هم در شرایطی که در آمدهای نفتی کمتر از دوره های قبل بود.

وی در ادامه به طرح های بزرگ کشاورزی اجرا شده خصوصا در خوزستان اشاره و تصریح کرد : برنامه های عظیم کشاورزی در خوزستان اجرایی شده بود که به موازات آن نیاز به طرح های آبرسانی نوین داشتند. این طرح های آبرسانی از سال گذشته در خوزستان، کرمانشاه و سیستان و بلوچستان عملی شد و در نوع خود کار بسیار بزرگی بود و قدم بزرگی در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی محسوب می شد و طی آن هدررفت آب به حداقل رسید.

مقیمی افزود : در حوزه نفت و گاز طرح های عظیمی در استان های خوزستان و بوشهر انجام دادیم و مهمترین آنها گسترش میدان مشترک پارس جنوبی بود و امیدوارم در دوسال آینده سهم خود را ازاین میدان مشترک به طور کامل به دست آوریم و از قطر نیز پیشی بگیریم.

وی تاکید کرد : گفته می شود دولت تمام فعالیت های خود را در مسائل ۱ + ۵ خلاصه کرده و از کار های داخل کشور مغفول مانده در حالی که اینطور نیست و ما از مسائل داخلی غافل نمانده ایم و به همین دلیل به کارهای مهم دولت اشاره کردم.

معاون سیاسی وزارت کشور سال جاری را سال مهمی در عرصه انتخابات و حضور مردمی عنوان کرد و گفت : امسال دو انتخابات مهم پیش رو داریم، یکی مجلس شورای اسلامی و دیگری مجلس خبرگان که ما در وزارت کشور مجری آن هستیم. تمام تلاش براین است که قانون کاملا اجرا شود و هیچ حقی ضایع نشود. در این خصوص فرمانداران و بخشداران باید توسط استانداران توجیه شوند البته اواخر اردیبهشت ماه در قالب همایشی سراسری همه فرمانداران توسط وزیر کشور در خصوص انتخابات راهنمایی می شوند.

مقیمی در پایان به تخلفات شایع در ایام پیش از انتخابات اشاره کرد و افزود : تبلیغات فقط یک هفته پیش از انتخابات انجام شود، فرمانداران دقت کنند که با هرنوع فعالیتی قبل از این هفته برخورد قاطع کنند. همه دستگاه ها و ارگان های دولتی نیز با توجه به عظمت کار به کمک فرمانداری ها آمده و همه امکانات لازم را مهیا کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *