جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
وزیر تحت تاثیر خط و مشی خاصی است

سیاسی کاری به ورزش ضربه می‌زند

سه شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب: 418647
عضو فراکسیون ورزش مجلس با انتقاد از اینکه وزیر ورزش در مدیریت خود تحت تاثیر حواشی و خط مشی‌های خاصی قرار گرفته، گفت: لازم است برای اداره تخصصی حوزه‌های ورزشی، از نگرش‌های سیاسی دوری شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، رحمت‌الله نوروزی در واکنش به برکناری حمیدرضا مهرعلی رئیس فدراسیون اتومبیلرانی، این موضوع را اقدامی سیاسی کارانه دانست و ضمن بیان مطلب فوق گفت: متاسفانه وزیر ورزش و جوانان تحت تاثیر حواشی و خط مشی‌های خاصی قرار گرفته است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه وزارت ورزش، فدراسیون‌ها و هیات ورزشی باید به صورت کاملا تخصصی و فنی اداره شوند، یادآور شد: لازم است برای اداره تخصصی حوزه‌های ورزشی از تمام پتانسیل‌ها و توان حرفه‌ای برای توسعه و تعالی ورزش استفاده شود.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: شعار دولت تدبیر و امید همواره اعتدال بوده است؛ لذا لازم است کابینه رئیس جمهور نیز اعتدال را خط مشی خود قرار دهند و بر اساس آن عمل کنند، ضمن اینکه وزیر ورزش باید بداند سیاسی کاری در این حوزه ضربه سختی را به ورزش وارد خواهد کرد.

نوروزی در پایان گفت: معتقدیم حوزه ورزش باید به گونه‌ای اداره شود که اشخاص به صورت فنی در آن انتخاب شوند و با تغییر و تحول در دولت‌ها تمام افراد جابجا نشده و عزل و نصب‌ها بر اساس توانایی تخصصی آنها صورت گیرد، نه بر اساس نگرش سیاسی آنها.

به گزارش خانه ملت، برکناری حمید مهرعلی از ریاست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری به بهانه استفاده از محمد رویانیان در پست مشاور فنی، اتفاقی بود که اخیرا با حکم مستقیم وزیر ورزش و جوانان صورت گرفت و حوزه ورزش کشور را تحت الشعاع خود قرار داد. گفته می‌شود علت این برکناری نوع گرایش سیاسی محمد رویانیان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *