پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

سرمربیگری دایی درپرسپولیس"رسمی"شد

سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۵۰
کد مطلب: 288147
باتوافق مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و مالک باشگاه راه‌آهن موانع حضور علی دایی در پرسپولیس برطرف شد تا این مربی رسما به عنوان سرمربی سرخپوشان معرفی شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، پس از کش و قوس‌های فراوان برای حضور علی دایی در پرسپولیس سرانجام امشب مسئولان باشگاه پرسپولیس تایید نهایی را از باشگاه راه‌آهن گرفتند و دایی رسما به عنوان سرمربی پرسپولیس فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

پس از اینکه روز گذشته هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس علی دایی را به عنوان سرمربی انتخاب و معرفی کرد مسئولان باشگاه راه‌آهن مخالفت خود را با این موضوع اعلام کردند. امروز نیز ابتدا اعلام شد راه‌آهنی‌ها با این موضوع موافقت کردند  اما در ادامه دو شرط از سوی مسئولان باشگاه راه‌آهن برای حضور دایی در پرسپولیس اعلام شد.

مسئولان باشگاه  راه‌آهن اعلام کردند که علی دایی باید 100 میلیون تومان بابت درخواست کسر قرارداد از دایی بگیرند و آن را صرف امور خیریه کنند و دوم این نام شرکت سورینت در پشت پیراهن بازیکنان پرسپولیس در فصل آینده درج شود. 

این شروط اما با مخالفت رویانیان مواجه شد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امشب با بابک زنجانی مالک باشگاه راه‌آهن (سورینت) صحبت کرد و اینگونه که گفته می‌شود رویانیان توانسته نظر مساعد زنجانی را برای چشم‌پوشی از این دو شرط جلب کند. 

از سوی دیگر مسئولان باشگاه راه‌آهن در تماس با بهمن دهقان نماینده تام‌الاختیار علی دایی رضایت خود را برای حضور این مربی در پرسپولیس اعلام کرده‌اند. بدین ترتیب دایی در لیگ سیزدهم هدایت پرسپولیس را برعهده خواهد داشت. 

گفته می‌شود قرارداد این مربی با پرسپولیس فردا یا حداکثر پنج‌شنبه توسط نماینده تام‌الاختیار وی منعقد می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *