چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

پدر و پسر اين خانواده هر ۲ زمين گيرند!

دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب: 218045
آقای غلامعلي. ج جواني است كه چندترمي را در رشته مديريت دولتي تحصيل كرده و در همان زمان دانشجوي نمونه دانشگاه هم بوده است.
سایت خیریه همت نوشت:

بسم الله الرحمن الرحيم

امام صادق (عليه السلام):

هر مؤمنى نزد برادر مؤمنش براى حاجتى رود، آن رحمتى است از جانب خدا كه بسوى او روانه شده ، پس اگر حاجتش را بر آورد، آن رحمت را پذيرفته و اگر رد كند در حالتى كه توانائى بر بر آوردن حاجتش ‍ داشته ، رحمت خدا را از خود رد كرده است

باسلام و تحیات به پيشگاه دوستان بزرگوار

خواندن اين چند خط شايد زمان زيادي نخواهد اما حل مشكلات عزيزي كه در اين فراخوان به آن اشاره مي شود، دغدغه و همت بالايي مي خواهد.

آقای غلامعلي. ج جواني است كه چندترمي را در رشته مديريت دولتي تحصيل كرده و در همان زمان دانشجوي نمونه دانشگاه هم بوده است.

اما پس از مدتي دچار عارضه كليوي شده و در مدت كوتاهي هر ۲ كليه خود را از دست مي دهد. مدتها تحت درمان دياليز قرار داشته تا اينكه مادر ايشان يكي از كليه هاي خود را به فرزندش اهدا مي كند.

اين جوان برومند پس از اخذ مدرك تحصيلي بدليل فقر شديد خانواده و با وجود ناراحتي هاي فراوان جسمي ناشي از درد كليه و درمان مستمر دارويي و عليرغم تلاش فراوان و پیگیری‌های دوستان و بدليل نداشتن سرمایه و پشتوانه‌ مالی از یافتن شغل مناسب مأیوس شده و به‌صورت روزمزد و بدون بیمه چند صباحی را در یک شرکت خدماتی به کار مشغول می‌شود.

امتحان الهي براي اين خانواده ادامه پيدا مي كند تا آنجا كه اين جوان حدود سه ‌سال پیش در پي ۳ سكته پياپي مغزی و متعاقباً فلج شدن نیمی از بدنش می شود.

اين روزها تفاوتي بين پدر خانواده كه از كارافتاده شده و حتي قادر به راه افتادن هم نيست با جوان ۳۵ ساله اش وجود ندارد؛ هردو دردمند و چشم انتظار حمايتند و متاسفانه ديگر اعضاي خانواده و بستگان هم توانايي كمك مادي و معنوي به اين خانواده را ندارند.

همت كنين تا بتوانيم براي تأمین هزینه‌های درمان، فیزیوتراپی و نیز هزینه‌های جاری زندگی اين خانواده گام موثري برداريم.

براي اين مورد خاص، سقفي براي كمكها تعيين نمي شود و ان شاءالله با همت دوستان جمع آوري كمكها به اين خانواده بزرگوار تا روز پنج شنبه۳۱ فروردين۱۳۹۱ ادامه خواهد داشت.

بسم الله

شيوه واريز كمكها:

شماره حساب:۰۰۸-۲۳۹۶۸۲۰-۰۱۰

شماره كارت:۷۸۲۵-۴۴۷۱-۹۹۱۴-۶۰۳۷

IR۹۴ ۰۱۷۰ ۰۰۰۰ ۰۰۱۰ ۲۳۹۶ ۸۲۰۰ ۰۸:شماره شبا

به نام مهدي قمصريان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *