جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
حاج رضایی:

هر کس در این فوتبال سالم باشد مجرم است

چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب: 421328
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: در فوتبال ما هرکسی سالم باشد از او به عنوان مجرم یاد می شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، امیر حاج رضایی در حضور وزیر ورزش صحبت هایی انجام داد و ضمن تاکید بر این مسئله که هر کسی در این فوتبال سالم باشد مجرم است، تصریح کرد: در حال حاضر در فوتبال فقط در حرف به پیشکسوت احترام می گذارند و در عمل هیچ چیزی را شاهد نیستیم. من این جمله را از درد می گویم که هر کسی سالم کار کند، مجرم است.

وی در ادامه صحبت هایش تصریح کرد: فوتبال ما در حال حاضر متاسفانه به سه رکن تبدیل شده که دو رکن اول تاثیر زیادی در فوتبال ما دارد. قسمت اول فوتبال لُمپنی یعنی سلطه اراذل در فوتبال است که این مسئله باعث بی فرهنگی و بی ادبی و تاراج بیت المال می شود که متاسفانه این نوع فوتبال احاطه زیادی بر فوتبال امروز کشور ما دارد.

حاج رضایی در ادامه تصریح کرد: قسمت دومی که در فوتبال ما احاطه دارد فوتبال نتیجه گرا است که باعث می شود حرکت بزرگتر و کوچکتری از بین برود و همه به نتیجه توجه کنند. چگونه می شود که محمد صادقی به ورزشگاه می رود و او را نمی شناسند. حدود ۵۰ سال طول کشید تا تنها برای دیدار امیدهای ایران و نپال، من را به جایگاه ویژه راه دادند.

وی افزود: روی سخن من با وزیر و آقای سجادی است. فوتبال ما را زردی گرفته است. در بخش مربی و بازیکنان هم این گونه است. در حال حاضر دل ۶-۵ تیم به خاطر تبانی هایی که کم کم نشانه هایش در فوتبال ما بروز پیدا می کند، می لرزد. من بازنده بودن شرافتمندانه را به پیروزی بدون شرافتمندانه ترجیح می دهم.

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه صحبت هایش، گفت: رکن سوم فوتبال، فوتبال بابرنامه است که دو رکن دیگری که در بالا به آن اشاره کردم نمی گذارد که چنین اتفاقی بیفتد. من به خاطر یک نقد حدود ۲۰ پیامک فحاشی و تهدید شنیده ام و در فضای مجازی هم به من توهین های زیادی شد. در حال حاضر هر کسی کاسبی اش را به جای چهارراه استانبول، به فوتبال می آورد و افراد بزرگ در این فوتبال جایی ندارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *