پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱۵
۲۰

هراس صهيونيست ها از پاسخ كوبنده سپاه/ مقام امنیتی اسرائیل: هدف ما فرمانده ایرانی نبود

سردارجعفری:صهیونیستها منتظر صاعقه‌های ویرانگر باشند
چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب: 403021
خبرگزاری رویترز روز گذشته به نقل از یك مقام امنیتی اسرائیل اعلام كرد: در حمله اخیر این رژیم به گروهی از رزمندگان و نیروهای مقاومت اسلامی، فرمانده ایرانی هدف ما نبود.
هراس صهيونيست ها از پاسخ كوبنده سپاه/ مقام امنیتی اسرائیل: هدف ما فرمانده ایرانی نبود
گروه بین الملل جهان نيوز - روز گذشته بعد از پیام مهم سرلشگر محمد علی جعفری فرمانده كل سپاه پاسدارن در پی شهادت سرتیپ پاسدار «محمدعلی الله دادی»، مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی بلافاصله واكنش نشان دادند. رسانه های خارجی واكنش سریع مقامات صهیونیستی بعد از انتشار پیام فرمانده سپاه ایران را ناشی از هراس این رژیم از انتقام سخت ایران تحلیل كردند.

خبرگزاری رویترز روز گذشته به نقل از یك مقام امنیتی اسرائیل اعلام كرد: در حمله اخیر این رژیم به گروهی از رزمندگان و نیروهای مقاومت اسلامی، فرمانده ایرانی هدف ما نبود.

این مقام امنیتی که خواست نامش فاش نشود، مدعی شد: فکر می‌‌کردیم حمله به سوریه به دو گروه چریکی بوده است ما انتظار نداشتیم که نتیجه این حمله اینگونه باشد، ما گمان می‌کردیم که در حال ضربه زدن به یک واحد زمینی دشمن هستیم که قصد حمله به ما را داشته است.

در همین خصوص خبرگزاری رویترز هم اعلام كرد: این اظهارات احتمالا برای جلوگیری از تنش میان اسرائیل با ایران و حزب‌الله مطرح می‌شود.

این منبع امنیتی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا رژیم صهیونیستی انتظار حمله تلافی‌جویانه ایران یا حزب‌الله را دارد، گفت: این اطمینان تقریبا وجود دارد که آنان واکنش نشان خواهند داد. ما این مسئله را پیش‌بینی کرده‌ایم، اما فکر می‌کنم که این یک فرضیه درست است که تنش عمده به سود هیچ یک از طرفین نیست.

در همین خصوی روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" هم نوشت: مقامات اسرائیلی به دنبال جلوگیری از تنش با ایران و حزب‌الله هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز گذشته در پیامی به مناسبت شهادت سردار سرتیپ پاسدار «محمدعلی الله دادی» تاکید کرد: سپاه همان طور که در صحنه جنگ های گذشته لبنان و فلسطین نشان داده است، تا آخر پای فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهد ایستاد.

سردار محمد علی جعفری تاكید كرد: امروز همه جوانان، در جهان اسلام \'جهاد مغنیه اند\' و همه پاسداران انقلاب اسلامی \'الله دادی\'. این شهادت ها ثابت کرد که ما نباید از جهاد فاصله بگیریم؛ صهیونیستها باید منتظر صاعقه های ویرانگر باشند آنها در گذشته ظهور خشم ما را دیده اند.

در همین رابطه روز گذشته یكی از نمایندگان حزب الله هم گفت كه واكنش حزب‌الله به حمله رژیم صهیونیستی هوشمندانه اما محكم خواهد بود.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بعنوان یک ایرانی منتظر انتقام از رژیم صهیونیستی میمانم. واقتلوهم حیث ثقفتمواهم
نیوشا
از برادران سپاه پاسداران و حزب الله لبنان انتظارداریم که پاسخ کمرشکن و دندان شکنی به صهیونیست های نجس بدهند و انتقام خون شهیدان عزیزمان را بگیرند
Iran, Islamic Republic of
این مطلب را نمیگویم که چاپ کنید میگویم که بدانید. ایکاش در کنار همه نظر سنجی هایی که در سایت راه میاندازید یک نظر سنجی هم درست میکردید که " دوست دارید ایران و حزب الله چگونه از رزیم صهیونیستی انتقام بگیرند" مسلما این کار بار روانی زیادی را برای رژیم صهیونیستی بهمراه خواهد داشت
ساجده
خیلی خیلی موافقم حتی میتونید یه نظر سنجی بذارید که ایا مایلید برای جنگ با رژیم صهیونیستی امادگی پیدا کنید و مبارزه کنید؟؟؟
مجیداعتمادی
صهیونیستها مستقر درفلسطین اشغالی سپر صهیونیستهای یهودی ومسیحی امریکانشین واروپانشین اندوناتیناهو ودولتش گرگهای خون ریزی هستندکه بایدبه درک بروند
زهرا
شما ها كه مثل سگ می ترسید چرا حماقت می كنید. البته از جامعه سگ ها برای این قیاس عذر می خوام
جالبه هنوز چیزی نشده خیس کردن خودشونو
خاک بر سر این صهیونیست های جانی که خودشون از مرگ بدجوریییی می ترسن
فان حزب الله هم الغالبون
امیدوارم فقط شعار تاکتیکی نباشد ، چون روز قبل هم سید حسن نصرالله هم همین شعار را داد و هنوز خبری نشده . به راحتی ایرانی ها سرداران با تجربه خود را از دست می دهند اما دوستان هیجانی به این موضوع نگاه می کنند. آیا تا بحال چند بار شنیده اید که ژنرال های ارشد آمریکایی به همین راحتی در میدان جنگ کشته شوند و تیر روزنامه های دنیا شود ؟؟؟ متاسفانه ایرانی ها هنوز به سبک سنتی می جنگند و در آخر هم می گوییم لیقات شهادت داشت و رفت . با تشکر
دوست خوبم
به قول شهید بهشتی «ما شهدا را از دست نداده ایم. آنها را به دست آورده ایم و حودمان هم روزی به دست می آییم که در راه خدا کشته شویم.»
در منطق اسلام و قرآن، محاسبات از زمین تا آسمان با نگاه مادیگرایان و دنیا پرستان فرق دارد. این حساب کتاب ها اسمش عقلانیت نیست. به نظر شما با محاسبات ظاهرا عقلانی، حادثه عاشورا چگونه توجیه پذیر است؟!
بله. ما پیرو مکتب «احدی الحسنیین» هستیم. چه بکشیم و چه کشته شویم پیروزی از آن ماست.
مرگ بر اسرائیل
Iran, Islamic Republic of
بابا اين يهودى ها را چرا اينقدر بزرك ميكنيد،ارزش حرف زدن را هم ندارند،چهار تا موشك شهاب...
یک ایرانی مسلمان
من یک ایرانی مسلمانم هم غیرت ایرانی و هم تعصب مسلمانی من حکم می کند که مایل باشم از صهیونیستا انتقام سختی بگیریم اما کجا وچگونه باید بسیار محتاطانه و درفرصت مناسب ، من معتقدم هر ضربه ای که به اسرائیل بزنیم ضربه به کل استکبار جهانی و شیوخ بی عرضه اعراب است واین رژیم جعلی شیشه عمر همه غربی های مستکبر و رژیم های دست نشانده آن ها درمنطقه است . ای کاش بتوانستم در زدن این ضربات شریک باشم .
دریاب - ازکازرون
دوستی گفته که چرا ما سرداران خود را براحتی ازدست می دهیم و ظاهراً تصور این برادر عزیز این است که نظام ما از عناصر مهم وکلیدی خود با جدیت حمایت نمی کند ولی وضعیت حساس منطقه و انبوه دشمنان قدر و اتحاد نامیمون ابرقدرتها و شیوخ عرب علیه ایران عزیز و دراقلیت بودن جبهه مقاومت درمقایسه با امکانات فراوان دشمنان ، باید ایشان را متقاعد کرده باشد که نقش ایران تا اینجا بسیار مهم و تاثیر گذار بوده و هیچ کشوری حتی قدرتهای بزرگی مانند روسیه وچین نیز نتوانسته اند به اندازه ایران درمنطقه موثر باشند و ما باید برای دفاع ازکیان اسلام وایران درهمه جبهه ها فعال باشیم و جنگیدن هم شهادت دارد و انشاءاله پاسخ این جنایات هم بزودی داده خواهد شد .
Germany
دقیقا کدوم فرمانده...
هموطن
United States
ایران و حزب الله نباید فرصت سوزی کنند سریع باید ضربهای کاری به اسرائیل غاصب بزنند تا مثل توپ صدا بده.... جانم فدای حضرت محمد ص
Iran, Islamic Republic of
ما همه جهاد مغنیه هستیمو منتظر الله دادی ها می مانیم تا دستور حمله بدهند.
الله اکبر خامنه ای رهبر
سیستانی
خون این شهیدان وضعیت منطقه رابه شکل ناباورانه ای تغییرخواهدداد!
من یک دلواپسم . اگه یک جنگ دیگه راه بیفته چی می شه!! خیلی هیجان داره !!!
جانم فدای حسین
Iran, Islamic Republic of
من یک ایرانیم که از سربازی معاف شدم
ولی به ولله هروقت حکم جهاد برای این سگ صفتا اسرائیل و داعش صادر شه تا آخرین قطره خونم حاضرم بجنگم و انتقام خون تک تک بچه های پاکی که این بی شرفا از ما گرفتند را با نهایت بی رحمی بگیرم .
ولله که خدا با کسانی هست که ایمان دارند .
ایمان من : محمد رسول الله (ص) علی ولی الله (ع)