جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

جزئیات جلسه هیات مدیره استقلال

شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۱
کد مطلب: 423920
جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در شرایطی برگزار شد که هیچ عضوی از آینده این باشگاه خبر نداشت با این حال پیرامون مسائل مهمی از جمله سرنوشت امیر قلعه‌نویی بحث و تبادل نظر شد.
به گزارش جهان، منصور‌پورحیدری در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد انتقاد برخی نمایندگان مجلس از واگذاری استقلال و پرسپولیس به خودروسازان گفت: این درست است که تمام لیگ یا بخش بزرگی از آن درحال استفاده از کارخانه‌های مختلف هستند و وقتی پای استقلال و پرسپولیس به میان می‌آید حساسیت‌ها بالا می‌رود اما تفاوت‌های زیادی بین این دو باشگاه با دیگر باشگاه‌ها وجود دارد که منظورم تفاوت فنی نیست اما روی واگذاری این دو باشگاه دقت بیشتری باید انجام شود.

سرمربی سابق استقلال افزود: به هرحال خوشبختانه این واگذاری درحال انجام است و امیدواریم مشکلات حل شود. شما ببینید امسال از زمانی که هیات مدیره در استقلال تشکیل جلسه داد تا روز آخر مشکلات مالی را پیگیری می‌کرد که طبیعی است با این‌همه مشکل نمی‌توان خوب جلو رفت.

وی در مورد ناتوانی وزارت ورزش در پرداخت‌های مالی طی سال‌های گذشته داشته گفت: به هرحال مجلس چنین تصمیمی گرفته واگذاری باید انجام شود باید دید این واگذاری می‌تواند به سود استقلال و پرسپولیس تمام شده و این دو تیم را از مشکلات مالی خلاص کند یا نه؟

عضو هیات مدیره استقلال درمورد حرف‌های اخیر مجیدی و انتقادات وی از کادر فنی و هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: من در مورد حرف‌های مجیدی حرف زیادی ندارم و برای همه دیدگاه‌ها که پیشکسوتان اعلام می کنند احترام قائل هستم.

پورحیدری ادامه داد: این حرف‌ها از روی ناراحتی و دلخوری شاید بابت نتایج اخیر استقلال است. مجیدی و دیگر پیشکسوتان همه علاقمند هستند و زحمت کشیده‌اند، دراین رابطه من حرف بیشتری ندارم.

وی در مورد نتیجه جلسه هیات مدیره استقلال در مورد مربی آینده استقلال گفت: متاسفانه من نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا در جامعه پخش شد، ما در هیات مدیره دو روز قبل از چهارمین مزایده جلسه داشتیم و همه تاکید کردیم که تا قبل از اعلام نتیجه واگذاری کار زیادی نمی‌توانیم انجام دهیم و تصمیمی نمی‌توانیم بگیریم، قرار بر این شد که صبر کنیم تا تکلیف این مزایده هم مشخص شود و در جلسه آتی ببینیم که آیا باید باشگاه و حساب و کتاب‌ها را تحویل دهیم یا اینکه باید مربی انتخاب کنیم؟

وی در ادامه افزود: این شایعاتی که در مورد خود من هم ایجاد شد و گفتند فلانی سرپرست یا مدیر فنی خواهد شد را هم تکذیب می کنم، این حرف‌ها اصلا نمی تواند وجود داشته باشد وقتی معلوم نیست که مدیران این باشگاه چه کسانی خواهند بود.

پیشکسوت باشگاه استقلال افزود: در مورد هیچ شخصی در آن جلسه صحبت نکردیم و همه حرف‌هایی که می‌گویند غلط و اشتباه است. دغدغه ما این است که فصل نقل و انتقالات را از دست ندهیم چون این روزهاست که فصل آینده را می‌سازد.

وی تاکید کرد: گزینه‌های زیادی هستند که تجربه دارند، زحمت کشیده اند و این روزها هم در مورد استقلال یا سرمربیگری آن حرف می‌زنند اما هیات مدیره در مورد کسی صحبت نکرده است.

مدیر فنی سابق باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا بحث جدایی امیر قلعه نویی هم انجام شد یا خیر گفت: بله دراین رابطه صحبت کردیم از مردم هم که اذیت شدند عذرخواهی کردیم، قرارداد امیر قلعه‌نویی هم تمام شده بود.

سرمربی سابق تیم ملی ایران در مورد اتفاقات اخیر پیرامون باشگاه تراکتورسازی تاکید کرد: من نمی دانم این حرف‌ها برای چیست؟ دیداری بوده و برنده دو تیم قهرمان می شده است اما سه بر سه مساوی شده و سپاهان قهرمان شده ! من فکر می کنم نباید تیم دیگری را وسط بکشیم، اگر اتفاقی هم رخ داده در خود تبریز رخ داده اگر اینترنت یا تلفن قطع شده همگی در تبریز رخ داده است.

وی افزود: اشتباه داوری هم همیشه وجود دارد و مختص این بازی نبوده است، به نظر من این اتفاقات فوتبالی بوده است البته ما نمی‌دانیم که آندو تیموریان به چه دلیل اخراج شد و در موردش هم بحث زیادی نشد اما هر چه بود به نظر من فوتبالی بود و نباید در این رابطه فغانی که یکی از بهترین داور های ماست را قربانی کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *