شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۷
تلاش برای انحراف بیداری اسلامی؛

اقدام غیراخلاقی دخترمصری که محافل غربی آنرا "انقلاب" نامیدند

انتشار تصاویر برهنه در وبلاگ
شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب: 195627
در رویدادی بی سابقه شمار بازدید کنندگان وبلاگ یک دختر مصری از مرز یک میلیون نفر هم گذشت. البته این بازدیدها نه به خاطر نوشته های پرمغز و خواندنی بلکه به خاطر عکس های برهنه‌ای است که "علیاء ماجده المهدی" از خود در وبلاگش قرار داده است.
به گزارش جهان،‌ این دختر مصری که ظاهرا در جریان انقلاب مردم مصر حضور داشته است، بر بالای عکس ها عنوان «هنر برهنه» را قرار داده و این کار خود را «جنبش آزادی آنلاین» نامگذاری کرده است.

علیاء در میان عکس ها تلاش کرده از هرگونه انتقادی پیشی بگیرد و منتقدانش را به رها شدن از آنچه "عقده های جنسی" نامیده،‌ توصیه کرده است.

عضو سازمان امنیت رژیم مبارک

او به علاوه وبلاگ شخصیش، یک وبلاگ را با دوست پسرش که «کریم عامر» نام دارد، اداره می کند. او در این وبلاگ این شعار را نوشته است: «مصر نه عربی است نه اسلامی، فقط مصری است.» کریم عامر که تاکنون به اتهام به تمسخر گرفتن ادیان چندبار زندانی شده، پیش تر الحاد خود را اعلام کرده است.

طالرق الخولی، سخنگوی جنبش ۶ آوریل مصر، در گفت و گو با شبکه العربیه، عضویت علیاء و دوست پسرش را در این گروه رد و عنوان کرد: علیاء عضو سازمان امنیت نظام سابق مصر بوده و اکنون درصدد تخریب جوانان جنبش ۶ آوریل در میان مردم است.

صدها کامنت و دریده شدن پرده حیا

اقدام علیاء در منتشر کردن تصاویر برهنه خود، فضای مصر را تحت تاثیر خود قرار داد. شبکه های مجازی واکنش گسترده ای به آن نشان دادند و چند شبکه تلویزیونی غربی برنامه هایی برای بررسی این پدیده پخش کردند.

اما شماری از رسانه های بین المللی از جمله روزنامه واشنگتن پست اقدام به انتشار مطالبی درباره علیاء و اقدام او کردند و این حرکت را «انقلاب» در جهان عرب توصیف کردند.

واکنش های منفی به اقدام این دختر افراطی تا جایی پیش رفته که حتی صفحه ای در فیس بوک نیز پایه گذاری شد با نام «ملت می خواهند علیاء ماجده المهدی اعدام شود». این صفحه تنها در یک روز ۹۰۰ عضو جذب کرده است.

به گفته محمد شعیر، نویسنده و روزنامه نگار مصری علیاء با اقدام خود "پرده حیا" را در جوامع عربی درید.

اما انقلابیون مصری و بویژه مسلمان از اقدام غیراخلاقی علیا به خشم آمده و او را به پیروی از خواسته مخالفان انقلاب و تلاش برای انحراف در انقلاب مردم مصر متهم کرده اند. به اعتقاد آنان مخالفان انقلاب مصر در تلاشند که این مفهوم را القا کنند که "انقلابیون مصر برای برهنه شدن به خیابان آمده اند."

انگشت اتهام در این باره بیشتر به سمت رسانه های صهیونیستی و غربی که اشاعه دهنده این موضوع و نمونه های مشابه آن بوده اند، نشانه رفته است زیرا بیشترین کسانی که از انقلاب مردم مسلمان و معتقد مصر متضرر شده و می شوند، رژیم صهیونیستی، آمریکا و دیگر متحدان آنان بوده اند. البته تفرقه افکنی میان مسیحیان و مسلمان مصری هم از دیگر شیوه های محافل غربی بوده که در ماه گذشته منجر به درگیری شد و ده ها کشته و مجروح بر جای گذاشت.

چند هفته پیش هم نیروهای ناتو که به بهانه حمایت از انقلابیون لیبی وارد این کشور شده اند، اقدام به برگزاری نمایشگاه لباس های برهنه‌ غربی در طرابلس با استفاده از مانکن های اروپایی کردند و صحنه های غیراخلاقی زیادی را در مرکز این کشور مسلمان آفریدند که البته مورد استقبال مردم واقع نشد.

اقدامات خلاف شرع در کشورهای مسلمانی که به تازگی از چنگ عوامل صهیونیسم و غرب رها شده اند از جمله راهکارهایی است که حامیان دیکتاتورهای سرنگون شده عرب از آن بهره می گیرند تا انقلاب های مردمی را در مسیر دلخواه هدایت و ذائقه مردم را به موضوعات سطحی و سست کننده عادت دهند و خود هدایت فرمان را به عهده بگیرند؛ واقعیتی که انقلابیون تاکنون آن را درک کرده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آنها میلیون ها نفر را در میدان تحریر نمی بینند اما یک نفر هوس پرست را آن قدر بزرگ می کنند که خودشان هم باورشان نمی شود.
Iran, Islamic Republic of
این اقدام و بزرگ نمائی آن یک طرح اسرائیلی برای به انحراف کشیدن انقلاب مصر است.
Iran, Islamic Republic of
اين كار شيطان است كه هميشه مردم را به فحشا و منكرات دعوت مي كند.
خدا لعنتش كند انشاالله كه نمي خواهد خون شهدا را پايمال كند
Iran, Islamic Republic of
شك نكنيد بدون برنامه غرب نبوده
يا هدايت آنها
Iran, Islamic Republic of
همیشه استعمار با تهاجم فرهنگیع ترویج فحشا و فساد سعی بر انحراف مردم وشکست انقلابها دارد همانگونه که در اندلس انجام دادند و اکنون در ایران و مصر و لیبی این طرح را اجرا میکنند و در زمان دفاع مقدس هم رژیم صدام در بین آزادگان قهرمان و غیور میخواست همینکار را بکند و آنگونه که برخی آزادگان عزیز در خاطراتشان میگویند حتی به زور متوسل میشدند تا رزمندگان ما را مجبور به دیدن فیلمهای مبتذل کنند تا با تضعیف روحیه دینی آنها به مقاصد خود برسند
عمل زشت اين زن بد كاره حكايت ازبه بن بست رسيدن استكبار جهاني بسركردگي امريكا داردواين زشت ترين حربه براي يك ابرقدرت است که كم اورده وحالا از روسپي ها استفاده ميكند مثل عمروعاص كه براي رهاشدن از شمشير عدالت برهنه شد ولي بازهم انها مي بينيد كه بازنده ميدان خواهندشد