جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱

روز ثبت نام عتبات برای رمضان اعلام شد

چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب: 424820
مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه ثبت‌نام اعزام زائران عتبات در ماه رمضان از روز پنج‌شنبه ۷ خردادماه آغاز می‌شود، گفت: هزینه‌های این سفر بین یک میلیون و ۵۹۰ هزار تومان تا ۲ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان است.
به گزارش جهان، محسن نظافتی در گفت‌وگو با فارس، درباره اعزام زائران به عتبات عالیات در ماه مبارک رمضان گفت: زمان ثبت‌نام از روز پنج‌شنبه ۷ خردادماه سال جاری از طریق پایگاه اینترنتی www.atabat.org.ir آغاز می‌شود و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات کارت ملی خود در این سامانه ثبت‌نام اولیه را انجام دهند.

مدیر کل عتبات و عالیات سازمان حج و زیارت افزود: این اعزام‌ها از اول ماه مبارک رمضان به دو صورت هوایی و زمینی در بسته‌های ۱۴ شبه و ۲۳ شبه صورت می‌گیرد و تا ۲۶ ماه مبارک رمضان ادامه می‌یابد که تمام ثبت‌نام کنندگان بدون قرعه کشی اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه تمام جزئیات سفر از قبیل تاریخ اعزام، نوع اعزام و قیمت آن در پایگاه مذکور آمده است، گفت: متقاضیان پس از ثبت‌نام موقت برای قطعی کردن ثبت‌نام خود باید با آژانس‌های مسافرتی و کارگزاری‌های مجاز مراجعه کنند.

مدیر کل عتبات و عالیات سازمان حج و زیارت اعلام کرد: هزینه سفر به صورت زمینی یک میلیون و ۵۹۰ تا یک میلیون و ۶۸۵ هزار تومان برای بسته‌های ۱۴ شبه و دو میلیون و ۳۲۰ هزار تومان تا دو میلیون ۴۷۰ هزار تومان برای بسته‌های ۲۳ شبه در نظر گرفته شده است.

نظافتی خاطر نشان کرد: برای بسته‌های ۱۴ شبه هوایی نیز رقم یک میلیون و ۹۳۴ هزار تومان تا دو میلیون و ۲۳ هزار تومان پیش بینی شده است و برای ۲۳ شبه هوایی نیز دو میلیون ۶۶۰ هزار تا دو میلیون ۸۱۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.
https://jahannews.com/vdchiknkv23ni6d.tft2.html
jahannews.com/vdchiknkv23ni6d.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
Iran, Islamic Republic of
23 شب ؟