جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۶۲
درباره یک دانه درشت؛

پاسخ غیرمنتظره رئیس جمهور به آیت الله لاریجانی

چهارشنبه ۹ تير ۱۳۸۹ ساعت ۰۸:۱۸
کد مطلب: 122726
بدون شک یکی از مهمترین فعالیت های دستگاه قضائی در فصل جدید مدیریتش، معطوف به برخورد با مفسدین اقتصادی و به تعبیر آملی لاریجانی دانه درشت ها، بوده است.
پاسخ غیرمنتظره رئیس جمهور به آیت الله لاریجانی

 سرویس سیاسی جهان- رهبر انقلاب در دیدار با مسئولین دستگاه قضائی از زحمات "آملی لاریجانی" طی چند ماه گذشته تشکر ویژه ای داشتند و تأکید کردند که ایشان در این مدت کوتاه توانستند بسیاری از خواسته ها و انتظارات مردم از این قوه را تحقق ببخشند.
 
آملی لاریجانی طی چند ماه گذشته به کرات بر مبارزه با مفسدین اقتصادی و دانه درشت ها تأکید کرده و بارها با گلایه از برخی کارشکنی ها در برابر اجرای عدالت، بر مقاومت و عدم عقب نشینی دستگاه قضا در برابر زیاده خواهی ها و مصلحت سنجی ها تصریح داشته است.
 
رئیس قوه قضائیه اخیراً در صدا و سیما و در برنامه گفت وگوی ویژه خبری، با اشاره به روند مبارزه با فساد اقتصادی در این قوه اذعان داشت: رسیدگی به اتهام افرادی که دارای قدرت اقتصادی و سیاسی هستند ممکن است با مقاومت ها و موانعی روبرو شود که در مواردی هم شده است و بلافاصله از رؤسای قوا درخواست می کند که دستگاه قضائی را در این راه همراهی کنند. به گفته آملی لاریجانی نباید به نحوی عمل کرد که مردم نسبت به شعار عدالت ناامید شوند.
 
آملی لاریجانی گرچه صراحتاً از کسی نام نبرد اما چه کسی است که نداند منظور ایشان از پی گیری و بررسی دانه درشت ها و افراد دارای قدرت سیاسی، پرونده معاون اول رئیس جمهور بوده است. 

البته چند روز بعد در همایش قوه قضائیه که با حضور سران قوا تشکیل شد، مجدداً بحث حمایت دولت در برخورد با مفسدین اقتصادی مطرح شد و در همان جلسه هم تأکید می شود که مناسب است دولت در این راه و در برخورد با دانه درشت ها همراهی بیشتری با دستگاه قضا داشته باشد. گرچه در این جلسه هم صراحتاً از کسی نام برده نشد اما همه آگاهان و فعالان سیاسی مرجع ضمیر دانه درشت سیاسی را پیدا کردند و به اندازه کافی روشن بود که چه کسی باید به دادگاه احضار شود و چه کسی باید شرایط حضور وی در دادگاه و رسیدگی به اتهامات را فراهم کند.
 
با این حال رئیس جمهور روز دوشنبه در نشست مطبوعاتی خود به موضوع رسیدگی به پرونده معاون اول خود به نحوی پاسخ داد که به نظر می رسید این پاسخ بیش از آنکه جواب سؤال خبرنگاران حاضر در جلسه باشد، پاسخی به درخواست رئیس دستگاه قضا بوده است.
 
رئیس جمهور در این جلسه در خصوص پرونده فساد اقتصادی معاون اول خود تصریح می کند که دستگاه قضائی باید سریعاً به شکایت "رحیمی" از چند نماینده مجلس رسیدگی کند. احمدی نژاد بدون اشاره به پرونده اتهامی فساد اقتصادی رحیمی، رسیدگی به شکایت وی از نمایندگان مجلس را موجب ایجاد احساس امنیت برای مردم می داند.
 
استنباط برخی آگاهان سیاسی این است که این پاسخ رئیس جمهور محترم بیشتر، به رئیس قوه قضائیه و درخواست وی برای همراهی کردن در پی گیری پرونده کسانی است که دارای قدرت سیاسی هستند و نه خبرنگاران حاضر در جلسه. 

از همین رو انتظار این است که رئیس دستگاه قضا که به کرات بر قاطعیت در برخورد با دانه درشت ها و مفسدین اقتصادی صاحب منصب تأکید کرده است، نسبت به اظهارات روز دوشنبه رئیس جمهور توضیح روشنی ارائه کند. 

بدون شک این پرونده فارغ از اینکه مربوط به چه کسی است یک آزمون بزرگ برای دستگاه قضائی است. شعار عدالتخواهی و ادعای مبارزه با فساد اقتصادی بدون تردید در رسیدگی به این پرونده خود را اثبات می کند.
 
مردم انتظار و حق دارند که از سرنوشت این پرونده مطلع شوند. گرچه نباید نسبت به اتهام افراد پیش از بررسی دادگاه حکم قطعی صادر کرد، اما بدون توجه به محتوای این پرونده و قضایائی همچون دسته چک های سفید امضا و بیمه ایران و خانه فاطمی و پول دادن به نمایندگان و مواردی از این دست، باید مشخص شود که چرا رسیدگی به اتهامات یک مسؤول سیاسی آنهم در دولت عدالت در مسیر طبیعی خود قرار ندارد و یا به کندی پیش می رود؟
 
انتظار مردم و رسانه ها در این پرونده بیش از رئیس جمهور از آقای آملی لاریجانی است. آقای لاریجانی که فعلاً به عنوان نفر اول مبارزه با فساد اقتصادی دانه درشت ها شناخته می شود، نسبت به موضع اخیر رئیس جمهور چه پاسخی دارند؟ مبارزه قاطع با فساد اقتصادی کدام یک را در اولویت می داند؛ رسیدگی به شکایت متهم یا بررسی اتهامات متهم؟ 

آنچه در شرایط فعلی مطالبه می شود، کف انتظارات مردمی است. فعلاً مطالبه رسانه ها و عدالتخواهان طی کردن مسیر ساده دادرسی است. صدور شجاعانه حکم قضائی بماند برای بعد. اینکه محتوای پرونده اتهامی معاون اول رئیس جمهور چیست و چه حکمی برای آن صادر می شود فعلاً اولویت ندارند. کف انتظارات مردم این است که مسیر دادرسی طی شود و این مسؤول محترم نیز همچون مردم عادی در دادگاه حاضر شود و به اتهامات خود پاسخ دهد. آقای لاریجانی انتظار نداشته باشد در حالی که متهم حتی برای پاسخ دادن و دفاع کردن از خود حاضر نیست در دادگاه حاضر شود و یا اجازه داده نمی شود در محکمه حضور پیدا کند، مردم مبارزه قاطع با فساد اقتصادی را باور کنند. در همین رابطه پیشنهاد می کنیم اگر برای دستگاه قضائی رسیدگی به این پرونده بیش از این ممکن نیست، حداقل به درخواست رئیس جمهور عمل شود و با برگزاری یک دادگاه علنی، به شکایت رحیمی علیه نمایندگان مجلس رسیدگی شود، شاید در این دادگاه فرصتی فراهم شود تا موارد اتهامی علیه معاون اول رئیس جمهور مطرح شود. 

گرچه با شناختی که از حضور و مدیریت چند ماهه رئیس دستگاه قضا در بین رسانه ها و مردم و جریانات سیاسی ایجاد شده است، بدون شک و تردید این مهم اتفاق می افتد و بزودی اخبار خوش مبارزه قاطع با فساد اقتصادی دانه درشت ها، از زبان آملی لاریجانی شنیده می شود.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بهتره قبل از هر کس دیگه ای به پرونده مهدی هاشمی رسیدگی بشه.
نمی دونیم شاید این مسئله راه فراری باشه برای مهدی هاشمی...
Iran, Islamic Republic of
از مردم جامعه خیلی کسی به رحیمی کاری نداره . چیزی که مردم رو میسوزونه جرائم واضح امثال فائزه هاشمی هستش که کسی باهاش برخورد نمیکنه
Iran, Islamic Republic of
قوه قضاییه با هردو تا با هم رسیدگی کنه..
مملکتی داریم الام من برم کلانتری بگم شما زدی تو گوشم من نباید ثابت کنم که ادعا دارم بلکه شما که دارم میگم زدی باید ثابت کنی که نزدی...
عجیب نیست
Iran, Islamic Republic of
از آقاتی لاریجانی انتظار داریم کاملا استقلال قوه قضاییه را حفظ کرده وو در این مسیر اجازه دخالت احد الناسی را ندهد.
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد چگونه است که اگر کسی در کار دولت دخالت کند شما را آشفته می کند اما به خود این اجازه را می دهید به خاطر یک دانه درشت که به فساد اقتصادی متهم است به قوه قضاییه دستور دهید؟
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد در جایگاهی قرار ندارد که بتواند به قوه قضاییه دستور دهد.فقط آقا اجازه انجام این کار را دارد.
Iran, Islamic Republic of
چرا به پرونده فتنه گران رسیدگی نمیکنند که بزرگترین ضربه را همینها به کشور زدند.
Latvia
خوبه موضوعي ايجاد شد تا افكار از آقاي مهدي هاشمي و امثالهم دور شود .
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به کامنت گذار محترم باید گفت اتفاقا امثال رحیمی این کارها را می کنند که فائزه جرائت برخی از کارها را به خود می دهد.
Iran, Islamic Republic of
هر کس جای خودش را در ذهن مردم دارد دانه درشت و آقازاده .
Iran, Islamic Republic of
چرا قوه قضاییه به این عریضی و طویلی نباید به اتهام چند نفر در آن واحد رسیدگی کند.اگر احمدی نژاد و هاشمی اجازه صادر فرمایند لاریجانی هم به اتهام مهدی رسیدگی می کند و هم به اتهام رحیمی.
Iran, Islamic Republic of
هر کس جای خود را دارد .چرا مطلب را درست نمی خوانید.بحث سر این قضیه است که رییس جمهور به خود اجازه داده تا به قوه قضاییه در مورد یک متهم که از دادگاه فراری است دستور بدهد و از او دفاع کند.واقعا که کار این دولت عجیب است.
Iran, Islamic Republic of
چطور رييس قوه قضاييه به دولت مي تواند بگويد در رابطه با عدالت با قوه قضاييه همكاري كند اما آقاي احمدي نژاد نمي تواند از قوه قضاييه بخواهد به مسئله اتهام و ...به يك نفر رسيدگي كند اينها همش خواهش و درخواست است نه دستور دادن!!!!
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین ضربه را به نظام ادعای عدالت محوری است بعد در مورد نزدیکان مانند رحیمی تبعیض قائل می شوند وبرای قوه قضاییه در این امر ارزش قائل نیستند.
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز بی تقوا
منظور آملی لاریجانی از پی گیری و بررسی دانه درشت ها و افراد دارای قدرت سیاسی به مهدی هاشمی و حمایت باباش بر نمی گرده ؟
خدا لعنتتان بکند
......................
Iran, Islamic Republic of
مقام معظم رهبری از قوه قضایه خواستند مستقل وقاطع عمل نمایند.بنابراین تکلیف افرادی مانند آقای رحیمی مشخص شده است وباید به پرونده ایشان رسیدگی شود.
Iran, Islamic Republic of
برخی از دوستان انگار فراموش کردند در تعالیم دینی ما خطای یک مسئول بسیار بزرگتر و غیر قابل گذشت است .بسیاری از کسانی که شما نام می برید مانند فائزه خیلی خلاف کرده باشند خوردن یک ساندویچ در اغتشاشات است و در واقع هنوز شاکی خصوصی ندارد.
Iran, Islamic Republic of
ادبیات ما وارونه شده .از این پس لفظ دستور می دهم را به استدعا دارم برداشت می کنیم!
Iran, Islamic Republic of
درود بر محمود احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
بیننده محترم چه خوب منظور لاریجانی را فهمیدند.اگر منظورش این بوده حالا تو چرا اینقدر عصبانی شدی که الفاظ زشت به کار می بری.کمی فکر کن که اگر واقعا منظور لاریجانی امثال رحیمی باشد چطور می خواهی جوابگو باشی .آدم هر چقدر هم که عصبانی باشه نباید حرف بد بزنه.
Latvia
سوءاستفاده از قدرت مفسده انگيز است.بويژه اگر اين سوءاستفاده از طرف كاركنان و قضات دستگاه قضايي بعنوان نهاد تظلم خواهي به بهانه استقلال قوا باشد.معمولا شما و بسياري از رسانه هاي ديگر................ بندرت اتفاق افتاده كه انتقادات از اين قوه را منعكس نماييد. اطاله دادرسي بزرگترين ضعف دستگاه قضايي بوده و بخش مهمي از مردم ترجيح مي دهند بجاي مراجعه به دادگاهها(وحتي در صورت مراجعه) از كانالهاي ديگر مشكل خود را حل كنند. لطفا بدون ترس از دستگاه قضايي و صرفا بعنوان يك انتقاداصلاحي چاپ فرماييد.
Iran, Islamic Republic of
اینهم مثل حرفای دیگه شعاره
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد اجازه بده اول به اتهامش رسیدگی کنند بعد دستور رسیدگی به شکایتش را صادر کن.
Iran, Islamic Republic of
امنیت مردم جایی سلب می شود که ببینند کسی که از عدالت حرف می زند در برابر قوه عدلیه اسلامی می ایستد و متهم را تحویل دادگاه نمی دهد.
Iran, Islamic Republic of
آقای آملی لاریجانی خواهشمند است با قاطعیت پرونده رحیمی را دنبال کنید تا همه بفهمند نمی توان دادگاه را دور زد و متهم را فراری داد و بعد حق به جانب دستور صادر کرد.
Iran, Islamic Republic of
درورد بر آقای آملی لاریجانی که با هیچکس معامله نمی کند.
Iran, Islamic Republic of
خوب است که ماقاضی نیستیم.بعضی دوستان به صراحت خواهان برخوردباتخلفات طرف مقابل ومسامحه با طرف موردعلاقه خودشان هستندکه این یعنی عین فساد.بهترنیست بخواهیم که باهردوطرف عادلانه وبدون نگاه جناحی برخوردشود؟درغیراین صورت برخی خودرابه ستونهای انقلاب وبرخی دیگربه منتخب ملت می چسبانندوهمیشه ازبازخواست فرارمی کنند.ضمنامن نمی فهمم مگرمحاکمه یک متخلف نیاز به اجازه بزرگترش دارد؟!!!!اگراینطوراست پس باید برای هرمحاکمه ای ازبستگان متهم اجازه گرفت.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد بزرگ مرد ایران
Iran, Islamic Republic of
ما با كسي شوخي نداريم. اگر احمدي نژاد هم خلاف آرمانهاي خود و امام راحل رفتار كند حتما به وي اخطار خواهيم داد و او را نيز از گردونه خارج مي كنيم. همانطور كه قبلي ها را خارج كرديم..
Iran, Islamic Republic of
الحق منصفانه است.من هم معتقدم نباید به رئیس جمهور انتقاد کرد باید از این پس فقط با لاریجانی سخن گفت.پرچمدار مبارزه با فساد اقتصادی دیگر رئیس جمهور نیست.بلکه آیت الله آملی لاریجانی است.
Australia
نخیر منظورش فائزه هاشمی بوده....راستی چرا نمیگیرمش تا ایران هست!!!!!؟؟؟
Latvia
اصل مهم در قضاوت تقدم رسيدگي عادلانه به اتهامات با رعايت انصاف و بي طرفي مطلق است. همانگونه كه امام علي(ع) فرمودند قاضي حتي نبايد در نگاه (چشمي) خود به طرفين تبعيض قائل شود! بنابراين در رسيدگي به پرونده هاي دانه درشتهاي سياسي و اقتصادي ، بايد ابتدا با توجه به تاخير چندين ساله، به اتهامات فرزندان آقاي هاشمي رفسنجاني و ساير آقازاده ها رسيدگي شود تا درس عبرتي براي سايرين باشد . بعد به پرونده سران ديكتاتور مدعي تقلب در انتخابات اخير. بعد به پرونده كارگزاراني نظير آقاي رحيمي و نمايندگان مجلس و ... هر چند همه اينها به معني اين نيست كه رسيدگي به دادخواهي ساير افراد جامعه ناديده گرفته شود.
Iran, Islamic Republic of
هرچند جناب آیت الله آملی لاریجانی بر عزم این قوه مبنی بر مبارزه با مفاسد اقتصادی تصریح کردند ولی مردم نتایج ملموس این اظهارات رو هنوز لمس نکردند ، بزرگترین آزمون دوره پنج ساله ریاست ایشون رو میشه بر محکومیت سران فتنه و آقازاده لندن نشین جستجو کرد
Iran, Islamic Republic of
مخارج ستادها باید به صورت قانونی تامین شود تا کار خلاف صورت نگیرد مثل بعضی از کشورها ما بجای قانون خلاف را نهادینه کرده ایم
Iran, Islamic Republic of
آقای آملی لاریجانی تا کی شعار بهتر است عمل کنید ما منتظر اقدامات جدی جنابعالی هستیم.
" از اعضای خانواده شهید "
Iran, Islamic Republic of
‌آقاي احمدي نژاد
من به تو راي دادم و بشدت پشيمان شده ام. چرابه مسايل و تخلفات رحيمي معاون اول تان رسيدگي نميكني؟ چرا سعي در ....؟
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد باید بداند که فساد فقط در باند و جناح رقیب نیست.
عدالت یعنی برخورد با فساد در هر باند و جناح و چهره ای ولو این که در خانواده من باشد.
علی (ع) می فرماید: العدل اوسع الاشیاء فی التواصف و اضیقها فی التناصف
سخن راندن در توصیف عدالت آسان است، اما بهنگام اجرای آن باید دید که مرد میدان کیست؟
Iran, Islamic Republic of
آيا اين خواهــــــــــش زياديه؟!!
يه نفر «مرد» پيدا بشه و به پرونده هاي اين آقاي رحيمي رسيدگي كنه؟
Iran, Islamic Republic of
لطفا از خودتان قضاوت نكنيد ! شما از كجا مي دانيد منظور اقاي لاريجاني رحيمي است!!!چگونه ميخواهيد جوابگوي خدا باشيد!؟
Iran, Islamic Republic of
چیزی که زیاده اتهامه،
در مورد رحیمی هم مثل سایرین (مهدی هاشمی، پسر ناطق و ...) تا در دادگاه حکمی صادر نشه نمیشه اظهار نظر کرد،
بقیه هیچکدوم قاضی نیستن که در این مورد اظهار نظر کنند.
فعلا در مورد کروبی و حسین موسویان (هسته ای) میشه اظهار نظر کرد !!
Iran, Islamic Republic of
خیلی از خدا دور شدید!
اگر نتونید ثابت کنید آقای رحیمی کاری کرده جواب خدارو چی میدید؟
از آقای رحیمی 3 نفر شکایت کرده صدای همه در اومده که چرا کسی که شاکی خصوصی داره به شکایتش رسیدگی نمیشه؟
ولی سران فتنه این همه شاکی خصوصی دارن (بیش از 100 نماینده مجلس) ولی هیچکس عین خیالش نیست،قوه قضاییه هم که انگار نه انگار اتفاقی افتاده.
بترسید از روز قیامت!
درود بر رهبر و احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
انشاا... با وجود آقای لاریجانی معضل دانه درشت ها هر چه سریعتر به اتمام برسد تا همگان بدانند با وجود رهبری عزیز هیچ دانه درشتی احساس آرامش ندارد
Iran, Islamic Republic of
اگر مخاطب وزیر آقای رییس جمهور باشد باید بگویم آقای احمدی نژاد
مثل امام کم پیدا می شود که آبروی خود را در راه خدا بدهد.به فرض که آقای رحیمی گنه کار درآمد آبروی شما که نمی رود هیچ ،باعث حفظ آبروی شما نظام واسلام است.واگر به خاطر حفظ آبروی خود ودولت خود ویا احینا بالاتر می اندیشید بدانید از هوای نفس .....................
به نظر من هم همانطور که رئیس جمهور گفت باید رسیدگی بشه،اگر مشکلی داشت معلوم خواهد شد و روشن که افترا نبوده و رئیس جمهور هم که خودش گفت رسیدگی بشه و کسی را انگلیس نفرستاد،در ضمن معاون احمدی نژاد خطایی هم مرتکب شده باشه به اذعان شکات برای قبل معاونیتش هست و اصولا در دولت کنونی کسی جرات تخلف را نداره،میگید نه؟فیلم سفرهای استانی را دقیق و جلسات هیئت دولت را ببینید،احمدی نژآد با احدی شوخی نداره ...
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدی نژاد سلام بر شهیدان
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه دست خیلی ها تو یک کاسه است ...
چطور انتظار دارید کارها سر و سامان یابد ....
تاریخ را دوباره ور ق بزنید...
در کجای تاریخ آمده است که مظلومین حتی یک لحظه با خیال آسوده سر بر بالین گذاشته اند....
ظالم همیشه – البته در ظاهر- پیروز میدان بوده است....
چه کسی می داند که ما روزی یک وعده غذا می خوریم.... خدا شاهد است ...
"هو معکم اینما کنتم"
Iran, Islamic Republic of
توجه توجه

قطعا حمایت دکتر احمدی نژاد از افراد نام برده، نه به خاطر جلوگیری ایشون از اجرای عدالته؛ بلکه به خاطر بعضی بازی های سیاسی در قوه قضاییه است.
مثلا چرا پرونده سران فتنه یا بزرگ مفسدین اقتصادی با اینکه زودتر از پرونده منصوبین دکتر احمدی نژاد وارد دستگاه قضا شده، اصرار کمتری برای رسیدگی و پیگیری در آنها دیده می شود!؟؟!
Iran, Islamic Republic of
به خدا اگر یک مرد باشه که بتونه جلوی هاشمی و جاسبی و شهرام جزایری و... قد علم کنه ،احمدی نژاده
خدا پشت و پناهش باشه
Denmark
سلام.
به جایی پیگیری پرونده فتنه گران بحث را به حاشیه و افراد کم اهمیت می کشید،
Iran, Islamic Republic of
به نظرمن خیلی بی انصافیه که دستگاه قضا را در برخورد با مفسدان مد نظر قرار ندهیم و کوچک انگاریم حال آنکه این برخورد در رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی و جاسبی و ... قابل ستودنی است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
سلام و خسته نباشید خدمت رییس جمهور گرامی ، شیر دل و شجاع دل !
خدا شما را برای این مردم حفظ کنه که از وقتی بر میز ریاست جمهوری تکیه کرده اید ، نگذاشته اید آب خوش از گلوی این ادم ها پایین بره .
در یک کلام دمت گرم .

Iran, Islamic Republic of
موضوع پرونده سران فتنه از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است و قطعاً مرجع ضمیر آملی ، سران فتنه بودند !
Iran, Islamic Republic of
سلام
واقعا دانه درشتترين مفسد اقتصادي و علاوه بر آن مفسد سياسي كشور كساني جز هاشمي و خاندان اويند؟
Iran, Islamic Republic of
من كاري ندارم كه رحيمي متخلف هست يا نه اما آسياب به نوبت اگر با احدي در برخورد كوتاه نمآييم شعار نيست اول به حساب و كتاب امثال موسوي و مهدي هاشمي پرونده توتال و .... برسيد بعد اگه جرم رحيمي هم اثبات شد خودمون احمدي نژاد رو مجبور به بركناري رحيمي و محاكمه اون ميكنيم حال ببينيم مرد ميدان كيه شعار نديم موسوي و كروبي هر روز صداشون به كوش ميرسه اما همش ميگن سران فتنه به جزاي اعمالشون ميرسن بسم االه آقاي لاريجاني ما هم آمادهايم و محكم پشتت ايستاديم ببينيم چه كار ميكني فقط معطل نكن
Iran, Islamic Republic of
آيا سايت شما ، دستگاه قضا و هر نهاد و فرد مدعي جرات پيگيري مفاسد اقتصادی خاندان هاشمي رفسنجاني را دارد يا الا ماشالله .....................
Iran, Islamic Republic of
تمام زندگی مون شده اراجیفی مثل سران فتنه و مفاسد اقتصادی و مرگ بر این و مرگ بر اون و دشمن و صهیو نیست و امپریالیست و .... بجای ایجاد رفاه و آرامش و ایجاد سکوهای بلند برای پرش به موقعیت های استثنائی ، نشسته ایم ببینیم کله کی را باید با شعار و ایجاد تنش و .... بکنیم . آخه اینجوری می خواهیم در دنیا اعتبار کسب کنیم ؟ اینجوری می خواهیم آینده بچه های مان را بسازیم . خدا شر اراذل را از سر ملت کم کند.
United States
بیچاره ما توده مردم که بیسوادیم.شماها هر یک بنوعی ابستن دیگری هستید .مورد نظر احمدی نژاد.جواد لاریجانی است که300هکتار زمین دولتی را بتصرف گرفته وپس نمیدهد.دیدین.حالا....
Iran, Islamic Republic of
درپاسخ به نظر 3 لازم نیست احمدی نژاد رو مجبور کنی خودش مطمئن شه ........
Iran, Islamic Republic of
چرا آقاي لاريجاني يقه خاندان هاشمي نميگيره!
مگه زمان رياست رحيمي تو كميته مبارزه با مفاسد اقتصادي نبودكه كرسنت بر ملا شد؟
چراآقاي لاريجاني جاي خواهان و خوانده رو عوض ميكنه؟
چرا فائزه رو محاكمه نميكنن؟
چرا گذاشتن مهدي هاشمي اونور دنيا با پولهاي ملت بخنده به ريش ملت؟
از آنجایی که تا کسی به دولت احمدی نژاد می آید همه یاد عدالت و مبارزه قاطع!!! با مفاسد می افتند, پیشنهاد می شود مهدی هاشمی هم در دولت سمتی بگیرد تا شاید رئیس قاطع قوه ی قضاییه به فکر محاکمه ی دانه درشت تر ها بیفتد!!!! ... واقعا متاسفم... دیواری کوتاه تر از دیوار احمدی نژاد پیدا نمیشه! یادمون نره اکثر فسادها در زمان دولت سازندگی بود! بر باعث بانی اش لعنت!
Iran, Islamic Republic of
با سلام
به کوری چشم دشمنان هاشمی زنده است تا اسلام زنده است
Iran, Islamic Republic of
خدایا این مبارزه کی تموم میشه مردیم از بس مبارزه کردیم مبارزه با پرونده هایی که متهم ندارن یا دانه درشتند یا اصولا دانه ندارن !!!هین وسط فقط مردمند جز خدا کسی رو ندارن ای فریاد رس بیچاره ها راستی فریادرس مفسدین اقتصادی کیه؟!!!