پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
هفته نهم سري آ

پيروزي رم و اینتر در شب شکست یوه

پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۴۰
کد مطلب: 388821
ديدارهاي هفته نهم سري آ امشب با انجام ۸ ديدار دنبال شد و در مهمترين ديدار، تيم يوونتوس مقابل جنوا، شکست خورد .رم توانست با پیروزی ۲-صفز مقابل چزنا، به برتری برسد و اینتر هم که در چند هفته اخیر اصلا نتایج خوبی کسب نکرده بود، با پنالتی دقیقه ۹۰ ایکاردی، از سد سمپدوریا گذشت و به سه امتیاز ارزشمند این دیدار رسید.
به گزارش جهان نيوز، ديدارهاي هفته نهم سري آ امشب با انجام ۸ ديدار دنبال شد و در مهمترين ديدار، تيم يوونتوس مقابل جنوا، شکست خورد .

 در دیگر دیدار مهم، رم توانست با پیروزی ۲ بر صفز و با گلهای دسترو 8 و ده روسی 82  مقابل چزنا، به برتری برسد . ضمنا اینتر هم که در چند هفته اخیر اصلا نتایج خوبی کسب نکرده بود، با پنالتی دقیقه ۹۰ ایکاردی، از سد سمپدوریا گذشت و به سه امتیاز ارزشمند این دیدار رسید.

لوکا آنتونینی درچهارمین دقیقه ازوقت های تلف شده دروازه یوونتوس را گشود تا یک پیروزی به یادماندنی را برای جنوا رقم بزند. جنوا با این پیروزی ۱۵ امتیازی شد تا به رتبه نهم صعود کند و یوونتوس نیز ۲۲ امتیاز باقی ماند.

لوکا پرین دروزاه بان جنوا در این دیدار بارها با واکنش های مناسب خود، مانع از گلزنی بازیکنان یوونتوس شد.

در یکی دیگر از دیدارهای مهم، آاس رم تیم دوم جدول رده بندی با گل های فیلیپ دسترو و دنیل ده روسی برابر چزنا به پیروزی ۲ بر صفر رسید.

رم با این پیروزی ۲۲ امتیازی شد تا هم امتیاز با یوونتوس، به قهرمانی در این فصل امیدوارتر شود.

اینترمیلان نیز در ورزشگاه سن سیرو با تک گل مائورو ایکاردی که دقیقه ۹۰ از روی نقطه پنالتی به دست آمد مقابل سامپدوریا به پیروزی رسید تا به رساندن امتیازات خود به عدد ۱۵ در جایگاه هشتم قرار بگیرد.

نتایج کامل بازیها:

آاس رم۲ - صفر چزنا - گلها دسترو 8 و ده روسی 82

جنوا یک - صفر يوونتوس

اينترميلان یک - صفر - سامپدوريا

آتالانتا۱ -  ۱ ناپولي

کالياري۱ - ۱ آث ميلان

فيورنتينا۳ - صفر اودينزه

پالرمو۱ - صفر كيه وو

تورينو۱ - صفر پارما
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *