سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

تجمع بزرگ مردمی آمران به معروف و ناهیان از منکر در تهران

پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب: 388920
تجمع بزرگ آمران به معروف و ناهیان از منکر همزمان با پنجمین روز ماه محرم با حضور جمع کثیری از سوگواران و عزاداران حسینی و مسوولان کشوری و لشگری در میدان امام حسین (ع) تهران برگزار شد.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، در این تجمع که از ساعت ۱۴ روز پنجشنبه برگزار شد، مردم دست نوشته هایی همچون 'تذکر لسانی نظارت همگانی' ، ' امر به معروف جهادی است برای خشکاندن گناه '، ' کسی که منکر را با قلب و زبانش انکار نکند مرده ای میان زندگان است'، ' امر به معروف باید با شیوه اسلامی انجام شود' ، ' امام حسین (ع) : من قیام نکردم جز برای احیای امر به معروف و نهی از منکر' را در دست داشتند.

همچنین مطالبی با عنوان 'سیمای امر به معروف و نهی از منکر در آیینه کلام مقام معظم رهبری' در قالب کتابچه در میان شرکت کنندگان این تجمع توزیع شد.

'برکات و آثار امر به معروف و نهی از منکر' ، 'نهی از منکر در محیط خانواده'، 'نهی از منکر در محیط عمومی' و ' ارزش امر و نهی زبانی ' از جمله موضوعات این کتابچه بود.

بنابراین گزارش دستجات عزاداری از شهرستان های مختلف، قبل از برپایی این تجمع به سوگواری پرداختند و ایستگاه های پخش نذورات نیز در اطراف این میدان برپا شده است.

احمد روزبهانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران در این تجمع اقدام مجلس شورای اسلامی در خصوص تصویب لایحه امر به معروف و نهی از منکر را کاری بسیار ارزشمند دانست.

وی اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه دینی و شرعی همگان است و همه ما باید در این جهت گام برداریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *