پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۷

جشن فارغ‌التحصیلی دختران دبیرستانی/تصویر

شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب: 156729
دختران سال آخر دبیرستان در کره جنوبی، فارغ‌التحصیلی خود را درحالی که لباس سنتی بر تن کرده‌اند، جشن می‌گیرند. این تصویر مربوط به جشن دبیرستان دخترانه دانگ‌میونگ سئول، پایتخت کره جنوبی است.







 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یادش به خیر یانگوم ... یانگوم کجایی؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
خوشا به سعادت جامعه ای که به آداب و رسوم و سنت ها پایبند هستند و احترام ویژه ای برای فرهنگ کشور خود قائلند . واقعا" چه جالب است رسم پوشش های سنتی کره ای ها و از همه جالبتر نحوه ادای احترام آنان است که در عکس مشاهده میگردد. و این نشان از وقار و فرهنگ آنان است..
حالا گفتن بازی بین انواع خبرها میتونه جذاب باشه ولی نگفتن دیگه زرد بشین.!!!
Iran, Islamic Republic of
حرکات موزون!!!!!
این حرکات موزون نیست که.ادای احترام هستش
Iran, Islamic Republic of
عزیزم که نظر سوم رو گذاشتی! قربونت برم! نشون دادن اینکه تو یه مملکتی که خیلی هم واضح نیست مرام و مکتبشون چیه سنتهای اجتماعیشون اینقدر جایگاه والایی داره که در مراسم رسمی که هر دختری تو این سن و سال آرزوشو میکنه بجای جنگولک بازی، لباس سنتیشونو میپوشن زرد نیست!!! اینکه ما با اینهمه ادعا حتی غربزده هم نیستیم و اصلا معلوم نیست از نظر فرهنگی چی چی هستیم این درده!!
Iran, Islamic Republic of
مقايسه كنيد با عكسي كه چندي پيش از دختران دانش آموز هنرستان موسيقي در كشورمان ـ فارغ از درست و غلط بودن انتشارش ـ منتشر كردند؛ ببينيد اشكال كار كجاست؟ در سنتي و فرهنگي بودن كره جنوبي كه به زعم برخي در كشور ما كشوري تحت نفوذ و سلطه آمريكاست؟ يا در مديريت فرهنگي كشور ما كه ادعاي استقلال و مذهبي بودk و ضد استعمار و آمريكايي بودن داريم؟