پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱
از روز سه‌شنبه؛

آغاز ثبت‌نام اینترنتی آزمون سنجش مهارت

يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۵
کد مطلب: 356024
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: ثبت نام از متقاضیان آزمون سنجش مهارت در سال ۱۳۹۳ به صورت اینترنتی و هماهنگ از روز ۲ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، کورش پرند، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با اعلام این خبر گفت: آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه و اولین مرحله آزمون های هماهنگ سال ۹۳ نیز در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

کورش پرند درخصوص نحوه ثبت نام متقاضیان در بخش های صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها( صنایع دستی، فرش و نان و غله) در سال ۱۳۹۳ بیان داشت: داوطلبان با مراجعه به سایت http://advari.irantvto.ir پس از خرید کارت اعتباری می توانند در حرفه مورد نظر خود ثبت نام نمایند.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اشاره به مراحل اجرای آزمون های سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که ثبت نام کنندگان در آزمون بخش های صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها ( صنایع دستی، فرش و نان و غله) باید از تاریخ ۲۲/۲/۱۳۹۳ تا تاریخ ۲۴/۲/۱۳۹۳ با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نمایند.

وی بیان داشت: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان ها برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه های تعیین شده مراجعه کنند.

وی با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون سراسری سنجش مهارت گفت: در صورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می‌توانند با شماره تلفن های ۳۲۵۱۹۶۱۶-۰۲۶ ،۳۲۵۱۹۷۲۷-۰۲۶ و ۳۲۵۲۲۱۳۶- ۰۲۶ و یا با مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خود تماس حاصل کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید حسن حسینی
Romania
در رشته فرش بافی