جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

پدرخوانده‌ها عليه نسل دوم اصلاح‌طلبان

يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۱۶
کد مطلب: 386526
در جلسه اخير شوراي اصلاح‌طلبان با محمدخاتمي، بر شناسايي نيروهاي استاني كه كاملاً با افراطيون اصلاحات هماهنگي دارند، تأكيد شده است.
به گزارش جهان، در جلسه اخير شوراي اصلاح‌طلبان با محمدخاتمي، بر شناسايي نيروهاي استاني كه كاملاً با افراطيون اصلاحات هماهنگي دارند، تأكيد شده است.

يك منبع آگاه با بيان اين خبر به «جوان» گفت: در همين ارتباط اصلاح‌طلبان براي انسجام بخشيدن نيروهاي همفكر و به حاشيه راندن تشكيلاتي ميانه رو مانند «ندا» كه به زعم آنها اصلاح‌طلب بدلي خوانده مي‌شوند، تقاضاي تاسيس دو حزب جديد با عناوين «‌اتحاد ملت ايران اسلامي‌» و «جوانان اصلاح‌طلب ايران اسلامي» كرده‌اند. گفتني است «ندا» در ابتدا برگرفته از «نسل دوم اصلاح‌طلبان» بود اما پس از آنكه مؤسسان آن با انتقادات شديد اصلاح‌طلبان روبه‌رو شدند مجبور شدند به «نداي ايرانيان» تغيير نام دهند.

پس از اين انتقادات بود كه سه تن از اعضاي جوان مؤسس اين حزب مجبور به خروج از حزب شدند. خبرگزاري فارس نيز ديروز به نقل از منابع خود با انتشار خبري نوشت: اتحاد ملت ايران نام جديد يكي از احزاب اصلاح‌طلبان است كه مي‌خواهد جايگزين حزب منحله مشاركت شود.

فارس افزود: قرار است افراد كمتر شناخته شده حزب منحله مشاركت در صورت صدور مجوز از سوي وزارت كشور مديريت «اتحاد‌ملت ايران» را عهده‌دار شوند. اين منبع مطلع همچنين درباره حزب در شرف تأسيس «جوانان اصلاح‌طلب ايران اسلامي» نيز گفت: اين حزب نيز قرار است از سوي جواناني كه از خدمت در ديگر احزاب اصلاح‌طلبي خسته‌شده‌اند يعني به نوعي ديگر تمايلي ندارند پياده نظام احزاب قبلي باشند، اداره شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *