پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

تعیین شاخص انتخابات مجلس برای اصلاحات

دوشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب: 441786
عضو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان گفت: آنچه که امروز در شورای مشورتی در حال تدوین است بحث شاخص‌ها و معیارهای اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی است.
به گزارش جهان، حسن رسولی عضو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با فارس، در مورد تدوین منشور اصلاح‌طلبان اظهار داشت: منشور اصلاح‌طلبی ۵ سال پیش بررسی شده و به تصویب رسیده است.

وی افزود: شورای مشورتی بنا ندارد منشور اصلاح‌طلبی را بررسی و تدوین کند و این جانب دقیقا نمی‌دانم منظور آقای تابش از تدوین منشور اصلاح‌طلبی چه بوده است.

عضو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان در پاسخ به این پرسش که شاید شورای مشورتی اصلاح‌طلبان قصد بازنگری منشور اصلاح‌طلبان را داشته است، گفت: خیر. ما قصد بازنگری هم نداریم. منشور اصلاح‌طلبان یکبار در بنیاد باران طی جلسات متناوب و با حضور آقای خاتمی و به دعوت از صاحب‌نظران در جلسات نقد و بررسی تدوین و منتشر شده است.

عضو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان خاطرنشان کرد: آنچه که امروز در شورای مشورتی در حال تدوین است بحث شاخص‌ها و معیارهای اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

وی ادامه داد: شاخص‌ها و معیارهای اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس یکسری از بحث‌های نظری این حضور برای انتخابات آتی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *