جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲

اسارت یک نظامی صهیونیست دیگر در غزه

جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۱
کد مطلب: 373089
یک نظامی صهیونیست دیگر توسط نیروهای مقاومت فلسطین در غزه به اسارت درآمد.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطین ˈمعاˈ، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با اعتراف به این موضوع اعلام کرده که این نظامی از لشکر ˈجفعاتیˈ در شهر رفح توسط نیروهای مقاومت اسیر شده است و خبر آن بامداد امروز (جمعه) به خانواده اش اطلاع داده شد.

وی در عین حال گفت اسارت این سرباز اسرائیلی تحت پوشش عملیات استشهادی انجام شده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیست افزود: ارتش اسرائیل و دستگاه امنیتی و در صدر آنها ˈشاباکˈ گفته اند که در حال حاضر عملیات گسترده ای برای آزادی این سرباز جریان دارد به طوری که در پی درگیری میان نیروهای ارتش و نیروهای مقاومت چند سرباز کشته و زخمی شده اند.

یک تحلیلگر نظامی نیز به کانال ۱۰ تلویزیون اسرائیل گفته است که اسارت این نظامی زمانی صورت گرفت که گروهی از رزمندگان حماس با شماری از نیروهای ارتش در شرق شهر رفح درگیر شدند.آنها(رزمندگان حماس) با خروج از تونل های زیرزمینی با بمب های دستی به نیروهای ارتش حمله و اقدام به تیراندازی به سوی آنها کردند.

به گفته وی، در این بین یک فرد انتحاری خود را در میان نیروهای ارتش منفجر کرد. در جریان این درگیری یک سرباز اسرائیل به اسارت درآمد و به درون یکی از تونل ها منتقل شد. این اقدام به درگیرهای شدید میان طرفین انجامید که همچنان ادامه دارد.

پیشتر نیز در جریان جنگ غزه یک نظامی صهیونیست به نام ˈشائول آرونˈ در منطقه ˈجحر الدیکˈ واقع در قلب نوار غزه به اسارت مبارزان گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس درآمد.

رژیم صهیونیستی از تاریخ ۸ ژوییه (۱۷ تیرماه) تاکنون منطقه غزه را از زمین، دریا و هوا هدف حملات وحشیانه خود قرار داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *