سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱

ما گشنه ایم!

چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب: 383484
می گویند هر توافقی با امریکا بهتر از عدم توافق است چون مردم گشنه اند. اما کاش لااقل انقدر راحت ذلت خودشان را به پای مردم نگذارند.
به گزارش جهان، امیر ابیلی در گوگل پلاس نوشت:
رضا میرکریمی، رخشان بنی اعتماد، مجید مجیدی، اصغر فرهادی، محمدمهدی عسگرپور و عباس کیارستمی کمپینی تشکیل داده اند با شعار هیچ توافقی بدتر از عدم توافق نیست
نکته ی مهم قضیه این است که کسانی که سرشان مدام در اخور بیت المال است و همه جا از نظام و رهبری هزینه می کنند به سفارش وزارت خارجه و همراه با اصغر فرهادی و کیارستمی و بنی اعتماد دارند ذلت را تئوریزه می کنند. شعار انتخابی اقایان اوج حقارتی است که یک نفر می تواند در مقابل دشمنش داشته باشد.
می گویند هر توافقی با امریکا بهتر از عدم توافق است چون مردم گشنه اند. اما کاش لااقل انقدر راحت ذلت خودشان را به پای مردم نگذارند. شما که به اندازه کافی خورده اید. مردم خودشان می توانند حرفشان را بزنند. نیازی به وکیل وصی ندارند. 
پ.ن: منتقدان حمایت ما از حاتمی کیا حالا می توانند بفهمند که عیار ابراهیم چقدر با ادم هایی مثل میکریمی و مجیدی و عسگپور متفاوت است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *