شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

فراخوان ادبی همگامی‌های مخلصانه با آقا

چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۳
کد مطلب: 380784
سیاوش امیری شاعر و پژوهشگر دفاع مقدس از اجرای جمع‌آوری قطعات ادبی درباره بستری شدن رهبر انقلاب در بیمارستان خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سیاوش امیری شاعر و پژوهشگر دفاع مقدس از اجرای جمع‌آوری قطعات ادبی درباره بستری شدن رهبر انقلاب در بیمارستان خبر داد و از همه علاقه‌مندان خواست تا برای تکمیل شدن این مجموعه آثار خود را ارسال کنند.

وی در این باره به فارس گفت: بستری شدن رهبر معظم انقلاب اسلامی و عمل جراحی موفقیت آمیز ایشان در بیمارستانی دولتی که به تندرستی و بهبود معظم له انجامید، ظرفیتی بود تا عاشقان و دوستداران حضرتش در عرصه شعر و ادبیات، دست به قلم شوند و با سرودن دلسروده‌ها و قطعات ادبی مخلصانه در باره این رخداد - که بی تردید فرازی تاریخی و به یادماندنی است و در حافظه ملت بزرگ ایران ثبت خواهد شد- میزان ارادت قلبی خود را به رهبر فرزانه و اندیشمند انقلاب اسلامی نشان دهند و به منصه ظهور برسانند.

امیری در ادامه افزود: در خصوص ثبت و ضبط یادکردی دیرپا و ماندگار پیرامون این رخداد، بنده به عنوان عضوی کوچک و گمنام در جامعه ادبی و حوزه ی شعر ولایی و آیینی، برآن شدم که آستین بالا زده و مجموعه‌ای برگزیده و مناسب از دلسروده های ادیبان و شاعران مطرح و جوان کشور را در این ارتباط، جهت انتشار و یادگاری ارزشمند، گردآوری و تدوین نمایم.

وی درباره عنوان این مجموعه نیز خاطرنشان کرد: عنوان این مجموعه نفیس و بی بدیل را «همگامی‌های مخلصانه با «آقــا».....» نامگذاری نموده‌ام و از تمامی عزیزان دست به قلم در حوزه شعر و ادبیات کشور، به ویژه جوانان خوش ذوق و پاکدل و باصفا از سراسر کشور، تقاضا دارم محبت نموده و آثار خود (دلسروده ها و قطعات ادبی مخلصانه) را تا پانزدهم مهرماه جاری به نشانی رایانامه [s.amiri.web@gmail.com] ارسال نمایند.

امیری اضافه کرد: امیدوارم که ان شاءالله پس از بررسی و انتخاب برگزیده ها توسط صاحبنظران و اساتید گرامی حوزه شعر و ادب، همچنین هماهنگی با دفتر محترم معظم له، نسبت به مراحل چاپ و انتشار این مجموعه ی خاطره انگیز و ماندگار اقدام بایسته صورت بپذیرد.

وی در خاتمه افزود: یادآوری این نکته ضروری است که موضوع اثر ارسالی، محدودیت قالب ندارد و آنچه پیرامون آیین و اندیشه و بیان ایشان و نیز منش و بینش و روش آن عزیز، بر صحیفه ذهن تجلی کرده و بر صفحه ی کاغذی یا مجازی نقش بسته باشد، قابل درج در مجموعه در حال گردآوری و تدوین و انتشار است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *