پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

تجمع مقابل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد

سه شنبه ۴ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب: 115986
تجمع دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور در اعتراض به تخلفات دانشگاه آزاد دقایقی پیش مقابل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد آغاز شد.
به گزارش برنا، تجمع دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور که از سوی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در اعتراض به تخلفات دانشگاه آزاد و با هدف مطالبه قانون گرایی در این دانشگاه برگزار می شود، از دقایقی پیش مقابل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد آغاز شد.

بر اساس این گزارش تاکنون دانشجویانی از دانشگاه های تهران، شاهد، شریف، اراک، بوعلی همدان و اصفهان با در دست داشتن پلاکاردهایی که عبارت های "دانشگاه آزاد ملک خصوصی نیست"، "دانشگاه آزاد وقف خانواده هاشمی"، "نماینده خائن رسوایت می کنیم"، "اموال عمومی را نباید وقف کرد"، "وقف دانشگاه آزاد، بزرگترین سرقت تاریخ"، "نماینده خائن را باید به توپ بست"، "جاسبی بدان دانشجو خریدنی نیست"، "پشتیبان مالی فتنه را کور کنید" و... در این تجمع حاضر شده اند.

تجمع کنندگان که با قرائت قرآن و دعای فرج تجمع خود را آغاز کرده‌اند، هم اکنون شعارهای "این است شعار ملت، عدالت عدالت"، "جاسبی حیا کن ریاست را رها کن"، نصر من الله و فتح قریب، مرگ به این مدیر مردم فریب"و... را در اعتراض به قانون شکنی ها و مفاسد دانشگاه آزاد سرداده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ای والله . ما با شماییم