پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

زمان نتایج آزمون ورودی حوزه‌‌های علمیه

جمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب: 355683
معاون آموزش حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: ۲۰ اردیبهشت‌ماه نتایج آزمون ورودی حوزه‌های علمیه در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ اعلام می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از مرکز خبر حوزه‌، حجت‌الاسلام والمسلمین فرحانی در حاشیه برگزاری آزمون ورودی حوزه های علمیه، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، ۲۰ اردیبهشت‌ماه سال ۹۳ اسامی پذیرفته‌شدگان در آزمون ورودی حوزه‌های علمیه در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ از طریق سایت معاونت آموزش اعلام می‌شود.

وی با اشاره به ارسال اسامی پذیرفته‌شدگان در این آزمون ورودی به مدیریت‌های استانی گفت: داوطلبان پس از این آزمون به مدیریت‌های استانی مراجعه کرده و مراحل گزینش آنها شامل مصاحبه حضوری انجام می‌گیرد.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه با اشاره به اعلام نتیجه قبولی داوطلبان در مصاحبه حضوری از سوی مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه تصریح کرد: افراد بعد از قبولی در این آزمون در دوره یک ماهه تثبیت و اختبار شرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرحانی افزود: کسانی که در دوره تثبیت و اختبار شرکت می‌کنند، در صورت قبولی، می‌توانند به صورت رسمی در مدارس علمیه‌ای که از سوی مدیریت‌های استانی معرفی می‌شوند، به تحصیل علوم دینی بپردازند.

وی با بیان این که دوره تثبیت و اختبار پیش از آغاز سال تحصیلی مدارس آموزش و پرورش پایان می‌پذیرد،‌ گفت: در این شرایط افرادی که از حضور در حوزه منصرف شده و یا از نظر حوزه شرایط لازم برای حضور در مدارس علمیه را نداشته باشند، می‌توانند بدون هیچ مشکلی، در مدارس آموزش و پرورش به ادامه تحصیل خود بپردازند.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: ۱۵ شهریورماه، زمان آغاز رسمی مدارس علمیه سراسر کشور اعلام شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *