جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

حاشیه‌هایی از حضور روحانی در سیستان

چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۱۶
کد مطلب: 355287
همزمان با سفر روحانی به سیستان و بلوچستان، دانشجویان شاهد اتفاقاتی همچون بازرسی از دستگاه‌های پرتوزای هسته‌ای دانشگاه و حضور نیروهای نظامی با سلاح تیربار دوشکا در این دانشگاه بودند.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی، دیروز فضای دانشگاه سیستان و بلوچستان حساس‌تر و امنیتی تر شده بود و از جمله اینکه نیروهای نظامی با سلاح تیربار دوشکا در داخل دانشگاه حاضر شدند که چنین وضعیتی تاکنون سابقه نداشته است.

بنابراین گزارش ضمن اینکه دیروز تمام ۴۰ سهمیه تشکل های مختلف دانشجویی برای حضور در دیدار با رئیس جمهور، بصورت یکطرفه، کنسل شد از ۱۴۰۰ صندلی تالار فردوسی دانشگاه حتی یک سهمیه برای حضور نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه، لحاظ نشده بود.

عجیب تر از همه این مسائل تیمی (ظاهراً از سازمان انرژی اتمی کشور) در آزمایشگاه دانشگاه حضور یافته و درخصوص دستگاه های پرتوزای هسته‌ای آزمایشگاه تحقیق و پرس و جو کردند و سوالات عجیبی از مسئولان آزمایشگاه مانند از کدام کشور و کجا خریداری شده؟! چه زمانی خریداری شده؟! پرسیده‌اند.

لازم به ذکر است، بازرسان مربوطه عکس‌های آزمایشگاه را از قبل داشتند و از روی عکس‌ها سراغ دستگاه‌های پرتوزا را می‌گرفتند!

هنوز مشخص نیست که دستگاه‌های پرتوزای هسته‌ای یک دانشگاه، چه ارتباطی به مسائل امنیتی می‌تواند داشته باشد.

براساس این گزارش، همزمان با ورود روحانی به استان سیستان و بلوچستان یک معلم در روستای حیط شهرستان راسک در جنوب سیستان و بلوچستان به ضرب گلوله ترور شد و به شهادت رسید.

جواد نوروزی، معلم پایه ۶ روستای حیط از توابع شهرستان راسک هنگام رفتن به محل کار به ضرب ۵ گلوله توسط راکبان موتور سوار مسلح با سلاح گرم به شهادت رسید و هنوز از عاملان ترور خبری منتشر نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *