سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

شاهچراغی بهترین کاراته کای سوپر لیگ

جمعه ۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب: 425081
در پایان رقابتهای سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور داود شاهچراغی عنوان بهترین کاتارو را به خود اختصاص داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، در حالی که هفته پایانی این رقابتها در سالن شهید افراسیابی در حال برگزاری است رقابتهای بخش کاتا به پایان رسید و تیم ها و نفرات برتر این بخش انتخاب و معرفی شدند. در بخش کاتای تیم آذر خودرو نوین قم با ۶۴ امتیاز در صدر قرار گرفت، تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ۵۲ امتیاز در رده دوم ایستاد، مناطق نفت خیز جنوب با ۴۴ امتیاز و صنعت برق هرمزگان با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده های سوم و چهارم جای گرفتند.

در در کاتای انفرادی هم داود شاهچراغی از تیم آذر خودرو نوین قم با ۴۲ امتیاز اول شد، مهران قربانعلی پور از مناطق نفت خیز جنوب با ۳۹ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت، ابوالفضل شهرجردی از تیم شهرداری سیرجان با ۳۶ امتیاز و فرید حقیقی از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ۳۰ امتیاز به ترتیب شوم و چهارم شدند.

این رقابتها در بخش کومیته یا همان مبارزه در حال برگزاری است که در این بخش هم آذرخودرو عنوان نخست را کسب کرده و دو تیم دانشگاه آزاد و مناطق نفت خیز جنوب برای رتبه دوم تلاش می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *