پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

تساوی پرسپولیس و ذوب آهن در نیمه اول

جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب: 404688
تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه اول مقابل ذوب آهن اصفهان متوقف شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در ادامه هفته هجدهم لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف تیم ذوب آهن رفت که نیمه اول با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

هر دو تیم با ترکیبی هجومی وارد میدان شدند.

اولین خطر جدی مسابقه را ذوب آهن در دقیقه ۱۰ خلق کرد. شوت کاوه رضایی را سوشا مکانی به خوبی به کرنر فرستاد. ضربه کرنر هم خطرساز شد و سوشا این مرتبه با کمک تیر دروازه مانع از باز شدن دروازه پرسپولیس شد.

در دقیقه ۱۹ پاس عمقی رضا خالقی فر در محوطه جریمه ذوب آهن به مهدی طارمی رسید که ضربه او را دروازه بان ذوب آهن به کرنر فرستاد.

بازی تا دقیقه ۲۴ سرعت قابل قبولی داشت اما در این دقایق مصدومیت بازیکنان بازی را از سرعت انداخت.

در دقیقه ۲۶ هم برخورد رشید مظاهری دروازه بان تیم ذوب آهن با هادی نوروزی باعث مصدومیت مظاهری شد و چند لحظه‌ای بازی متوقف شد.

در دقیقه ۳۲ ذوب آهن یکبار دیگر روی دروازه پرسپولیس خطر ساز شد و ارسال بازیکنان ذوب آهن از جناح راست با اشتباه مهدی طارمی همراه شد و توپ به مهاجمان ذوب آهن رسید ولی او نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

در دقیقه ۴۴ تبریزی مهاجم ذوب آهن بازهم صاحب یک موقعیت خوب گلزنی شد که ضربه سر او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

محمدرضا اکبریان داور مسابقه به علی حمام از ذوب آهن کارت زرد نشان داد.

پیش از این بازی پرسپولیس با ۲۲ امتیاز در رده هشتم و ذوب آهن ۲۱ امتیازی در مکان نهم جدول لیگ برتر قرار دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *