پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

برگزاری یک آزمون استخدامی منتفی شد

چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب: 372882
عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: به دلیل اینکه آموزش و پرورش هیچ ردیف استخدامی‌ای ندارد برگزاری آزمون استخدام مربیان پیش‌دبستانی منتفی است.
به گزارش جهان؛‌ ابوالقاسم خسروی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این پرسش که «وضعیت برگزاری آزمون استخدامی مربیان پیش‌دبستانی به کجا رسید؟»، اظهار داشت: دو سال پیش بود که مجلس شورای اسلامی تصویب کرد تا این آزمون برگزار شود و دولت و وزارت آموزش و پرورش مهلت ۲ ساله‌ای برای برگزاری این آزمون و بکارگیری این نیروها را داشتند که این مهلت یک ماه دیگر تمام می‌شود.

وی ادامه داد: از آن زمان تاکنون هیچ کاری در این خصوص انجام نشده است و قانون تصویبی مجلس شورای اسلامی اجرا نشد و فانی وزیر آموزش و پرورش دنبال آن است که آزمون را برگزار کند؛ اما هیچ ردیف استخدامی وجود ندارد.

خسروی افزود: به دلیل اینکه ردیف استخدامی‌ وجود ندارد، برگزاری آزمون هیچ فایده‌ای جز نارضایتی مردم به دنبال نداشته و فعلاً متوقف است و هیچ اقدام موثری از سوی وزیر آموزش و پرورش انجام نشد و این موضوع منتفی است تا اختلاف بین محمد‌باقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور و فانی وزیر آموزش و پرورش برطرف شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ازمون منتفی شد ام استخدام چی؟