جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ثبت لحظه‌های معنوی نماز عید فطر +پوستر

شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب: 372288
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران جشنواره عکس «عید نیایش» را با هدف ثبت لحظات باشکوه و ناب آیین معنوی نماز عید سعید فطر در سراسر ایران برگزار می‌کند.
به گزارش جهان به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مهدی محمدی مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان در تشریح جزئیات جشنواره عید نیایش گفت: عکاسان حرفه‌ای، هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر عکاسی در چهار گوشه ایران می‌توانند عکس‌های خود را از برگزاری آیین نماز عید فطر به دبیرخانه جشنواره عید نیایش ارسال کنند.

وی از معرفی داوران جشنواره در آینده نزدیک خبر داد و افزود: هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر پنج اثر برای شرکت در مسابقه ارسال کند و آخرین مهلت ارسال آثار ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۱۶ مرداد است. پس از بررسی آثار ارسالی در نهایت از صاحبان ۱۰ عکس برتر تجلیل می‌شود.


محمدی با اشاره به اهدای بیش از ۶۵ میلیون ریال جایزه نقدی به برگزیدگان جشنواره عید نیایش گفت: افراد اول تا سوم از نگاه هیات داوران علاوه بر تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به ترتیب ۲۰، ۱۵ و ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی دریافت می‌کنند. ضمن اینکه به هفت نفر از عکاسان برگزیده لوح تقدیر و سه میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می‌شود.

پست الکترونیک ۱۸۳۷@farhangsara.ir از نخستین لحظه‌های صبح روز عید فطر آماده دریافت عکس‌های عید نیایش است. علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فراخوان به پایگاه‌های fhnews.ir یا farhangsara.ir مراجعه کنند یا با سامانه ۱۸۳۷ تماس بگیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *