پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱
بهترین‌های فصل گذشته لالیگا انتخاب شدند

مسی بهترین شد و رونالدو محبوب‌ترین

سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب: 458788
ابرستارگان دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در صدر توجه بهترین‌های فصل گذشته لالیگا ایستادند، مسی بهترین ستاره و رونالدو محبوب‌ترین بازیکن لالیگا شناخته شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید در مراسم انتخاب بهترین‌های فصل گذشته لالیگا، جوایز مختلف را از آن خود کردند و جایی برای تقدیر از سایر تیم‌ها باقی نگذاشند.
 
در این مراسم، لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته لالیگا معرفی شد اما رونالدو جایزه مربوط به بخش انتخاب مردمی یا محبوب‌ترین بازیکن فصل گذشته لالیگا را از آن خود کرد. جایزه‌ای که البته بسیاری آن را نمادین توصیف کردند و بهانه‌ای بود برای حضور کریس در این مراسم.
 
در بخش دیگری از این مراسم، کلودیو براوو جایزه بهترین دروازه‌بان را از آن خود کرد که البته شگفتی خبرنگاران و اصحاب رسانه را در پی داشت، او دروازه بان بزرگی است اما در فصل گذشته گذشته گزینه‌های جدی‌تری در مقایسه با او حضور داشتند.
 
سرخیو راموس از رئال مادرید نیز به عنوان بهترین مدافع فصل گذشته لالیگا انتخاب شد و خامس از تیم اول پایتخت اسپانیا جایزه بهترین هافبک و بازی‌ساز را از آن خود کرد.
 
برترین ستاره آمریکای جنوبی در لالیگا نیز نیمار بود، کسی که شایعه موفقیتش در کسب جایزه بهترین بازیکن سال فیفا لحظه به لحظه افزایش پیدا می‌کند.
 
بهترین بازیکن شاغل در لالیگا از آفریقا نیز فگولی از الجزایر بود که در ترکیب والنسیا خوش درخشیده است.
 
از سوی برگزار کنندگان این مراسم، بهترین مربی فصل گذشته لالیگا، لوئیس انریکه سرمربی تیم فوتبال بارسلونا معرفی شد.
 
در این مراسم جایزه بهترین مدیریت ورزشی به بارتومئو از بارسلونا تعلق گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مسی بهترین بازیکن تاریخ و اینده فوتباله این که مشخصه!!یه جایزه من دراوردیم دادن کریس گریه نکنه وگرنه اگه محبوب ترین بود که تو سانتیاگو خودشون هوش نمی کردن!!!خخححخخ