پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲

اختلاس از یک اداره اینبار توسط آقای سرایدار!

سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب: 151760
این فرد فعلا تا پایان تحقیقات و شناسایی همدستان احتمالی در خارج از این نهاد، بازداشت است.
به گزارش آتی، سرایدار یکی از ادارات دولتی واقع در شرق کشور با سوء استفاده از اعتماد کارکنان و رئیس اداره، به صورت مخفیانه به مهرها و سربرگهای این شرکت دسترسی پیدا کرده و از آنها برای کسب مال نامشروع بهره می برده است.

وی در مواقع مختلف، حواله های جعلی تهیه کرده و آنها را می فروخته است که منجر به دریافت مبالغ مختلفی نیز توسط این سرایدار شده است.

پس از پیگیری مسئولان حراست این شرکت و نهادهای قضایی، سرایدار یادشده دستگیر و مشخص شد کارمندان این اداره، نقشی در اختلاس های وی نداشته اند و صرفا یک اعتماد نابجا بوده است.

این فرد فعلا تا پایان تحقیقات و شناسایی همدستان احتمالی در خارج از این نهاد، بازداشت است؛ هرچند لطیفه تاسف بار اختلاس یک سرایدار(هرچند خیلی کم)، در شهر پیچیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یعنی اگه من بگم این موضوع توی بنیاد شهید ب.... هم تکرار شد ولی هیچ برخوردی با وی نشد! شما باور می کنید؟
Latvia
اتفاقا برخي اوقات كاري از دست اين سرايدارها و آبدارچي ها پيش ميرود كه تعجب برانگيز است! البته متاسفانه برخي آبدارخانه ها و آبدارچي ها كانال رشوه خواري غير مستقيم و لابي گري هستند!