پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۵

مسمومیت غذایی ۳۱ زائر در مشهد

پنجشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۶
کد مطلب: 431264
مدیر درمان بیمارستان امام رضا (ع) گفت: ۳۱ زائر بارگاه منور رضوی به علت مسمومیت غذایی، شب گذشته در اورژانس عدالتیان بیمارستان امام رضا (ع) بستری و تحت درمان قرار گرفتند.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ۳۱ زائر بارگاه منور رضوی به علت مسمومیت غذایی، شب گذشته در اورژانس عدالتیان بیمارستان امام رضا(ع) بستری و تحت درمان قرار گرفتند.

این زائران که در یکی از حسینیه‌های شهر مشهد اسکان داده شده بودند به علت استفاده از غذای فاسد، دچار مسمومیت شده بودند که نیمه شب گذشته توسط اورژانس ۱۱۵ به اورژانس عدالتیان بیمارستان امام رضا(ع) انتقال داده شدند.

مدیر درمان بیمارستان امام رضا(ع) که در لحظه ورود زائران در اورژانس این مرکز حضور داشت، خاطرنشان کرد: ساعت یک نیمه شب، ۳۱ زائر که اکثر آنان نوجوان بودند با علائم تهوع، استفراغ، سرگیجه و دل درد به این مرکز منتقل شدند که به همین منظور بلافاصله تیم بحران بیمارستان تشکیل و نسبت به درمان به موقع بیماران اقدامات لازم صورت گرفت.

احسان بلوردی اظهار داشت: با اقدامات و رسیدگی‌های به موقع تیم پزشکی و پرستاری شرایط همه بیماران بهبود یافت و ۲۷ نفر آنان صبح امروز با حال عمومی مناسب مرخص شدند.

وی شرایط عمومی چهار بیمار بستری در اورژانس را رضایت‌بخش اعلام کرد و گفت: این بیماران نیز پس از بهبودی کامل امروز مرخص می‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مشهد چه خبره؟چرا رعایت نمی کنن بعضی از دوستان زائرپذیر؟!!
چغوک
United States
الان هر چی خونه و منزل در اطراف حرم بوده شده هتل و زائرسرا مثل قارچ زیاد شدن و البته با نظارت ضعیف!!
United States
مشکل از نظارت بد سازمان غذا و داروو عدم جریمه های 50 درصد فروش سال هست. اگر فروشنده سرویس اگاهی از جریمه. نظارت کامل و مستقل داشته باشد با جان مردم بازی نمی کنه. سیستم غذا و دارو ایراد اساسی داره.!!!
SAABER
United States
!!!!!.....
iهرکی مشهد میره غذا با خودش ببره بدترین رستورانهای ایران در مشهدند