پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

شوکه شدن فیلکس لویس از مرگ بیتو+عکس

شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۴
کد مطلب: 441362
قهرمان ۳ دوره اخیر مستر المپیا با ابراز تاسف از درگذشت بیت‌الله عباسپور، تشییع پیکر رقیب خود را بی‌نظیر خواند و اعلام کرد استیج مستر المپیا بدون بیتو نخواهد بود و یاد این ورزشکار فقید ایرانی زنده خواهد ماند.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، فلکس لویس (Flex Lewis) ولزی را باید مطرح ترین مرد بدنسازی جهان در چهار سال اخیر دانست. این ورزشکار سرشناس که در سه دوره اخیر رقابت‌های معتبر مسترالمپیا سه عنوان قهرمانی پیاپی را در دسته منهای ۲۱۲ پوند به خود اختصاص داده و به سلطان ۲۱۲ پوندی معروف است، باورش نمی شود که بیت الله عباسپور یکی از مطرح ترین مدعیان این وزن به دیار باقی شتافته است.

مسابقات مستر المپیای ۲۰۱۵ دو هفته دیگر آغاز خواهد شد و مطرح ترین مدعی کسب عنوان این رقابت‌ها در صفحه شخصی خود از مصیبتی حرف به میان آورده که ورزش ایران را غرق در ماتم کرد: «استیج مسترالمپا بدون بیتو نخواهد بود و یاد این ورزشکار فقید ایرانی زنده خواهد ماند».


لویس نوشته: «امروز دنیای پرورش اندام قهرمان بزرگی را از دست داد، شخصی که من او را یک دوست می دانستم، حرفی ندارم و نمی توانم این باور کنم این خبر حقیقت دارد ، دوران خوبی را روی صحنه و پشت استیج داشتیم و با یکدیگر سفرهای زیادی را انجام دادیم، بیتو ما مطمئن خواهیم بود که تو به یاد خواهی ماند.»

این قهرمان برجسته بریتانیایی همچنین با گذاشتن تصاویری از مراسم تشییع پیکر بیت الله عباسپور توضیح داده که تاکنون چنین مراسمی را برای تشییع یک ورزشکار ندیده است: «اثری که در این دنیا داری را نخواهی فهمید تا زمانی که بمیری»


فلکس در ادامه نوشته است: «دوست عزیز من بیتو، اثر بزرگی روی بسیاری داشت. با دیدن این تصاویر می فهمیم که بسیاری از مردم و کشورش او را دوست داشتند، این بدرقه یک قهرمان ورزشی و یک قهرمان ملی است. تا به حال این چنین تشیع جنازه ای را برای یک ورزشکار ندیده بودم، چه برسد به یک پرورش اندام کار.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *